Υποστηρίζει ότι ο ταυτόχρονος θηλασμός βοηθά τα δύο κορίτσια, 1 και 3 χρονών, να αντιληφθούν το δέσιμο που τις ενώνει...



Bροχή επικριτικών σχολίων δέχτηκε η Τσέλσι Κρέιγκ, μία μητέρα από το Τέξας, η οποία φωτογραφήθηκε θηλάζοντας ταυτόχρονα τις δυο κόρες της, ηλικίας ενός και τριών ετών. Η ίδια θεώρησε ότι με αυτό τον τρόπο βοηθά τα κορίτσια να νιώθουν το δεσμό που τις ενώνει ενώ η ίδια εξοικονομεί χρόνο. Η φωτογράφος Μάε Μπούρκε αποτύπωσε στο φακό τις τρυφερές αυτές στιγμές της Τσέλσι , ωστόσο, πολλοί ήταν αυτοί που έσπευσαν να την προσάψουν ότι, από την πλευρά της, ήταν μία προκλητική κίνηση...

«Δεν θηλάζω για να αποδείξω κάτι, ούτε ως επίδειξη ανωτερότητας. Θηλάζω για χάρη των παιδιών μου», τόνισε σε συνέντευξή της στην ιστοσελίδα Kidspot, εξηγώντας πως, μόλις έγινε μητέρα συνειδητοποίησε πως ο θηλασμός δεν μπορούσε να προγραμματιστεί κι αποφάσισε να τον δει ως ένα «ταξίδι».



«Μερικές μέρες αυτό το ταξίδι είναι δύσκολο και θέλω να τα παρατήσω, άλλες μέρες όμως είναι υπέροχο», προσθέτει. «Ο θηλασμός μου δίνει την ευκαιρία να είμαι εκεί με τις κόρες μου και να μην έχει σημασία τίποτα άλλο».

Όπως λέει, έχει δεχθεί και κριτική από ανθρώπους που την κοιτούσαν παράξενα επειδή ακόμα θηλάζει τα παιδιά της. «Όποτε κάποιος ακούει πως θηλάζω, δείχνει έκπληκτος με την ηλικία των παιδιών μου. Νομίζουν πως θηλάζω μόνο τη μικρή κι όταν ακούνε πως τις θηλάζω και τις δύο και μάλιστα ταυτόχρονα, με κοιτούν τρελαμένοι. Διαπιστώνω όμως πως όταν μας βλέπουν την ώρα του θηλασμού, η άποψή τους αλλάζει».



Αναγνωρίζει πως ο τρόπος που εκείνη έχει επιλέξει να θηλάζει τα παιδιά της, δεν είναι για όλους αλλά, όπως λέει, για τη δική της οικογένεια λειτουργεί.

«Μοιράζομαι τις φωτογραφίες μας επειδή αυτό που δείχνουν είναι το κανονικό για εμάς», εξηγεί. «Δεν είναι πάντα τόσο όμορφα, δεν έχω πάντα έτσι τα μαλλιά μου ούτε τα παιδιά μου είναι πάντα ντυμένα, αλλά για μας έτσι δείχνει», προσθέτει.

 
Top