Σαν "βόμβα" έσκασε η είδηση ότι ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαίρη Συνατσάκη υπέγραψαν σύμφωνο συμβίωσης. 

Η πολύχρονη φιλία του παρουσιαστή του ΣΚΑΪ με την καλή του φίλη του φαίνεται πως προχωρά ένα βήμα παραπέρα, αποκτώντας πια και οικογενειακή υπόσταση. Να σημειωθεί ότι οι δυο τους είχαν συνεργαστεί στην τηλεοπτική σεζόν 2016-2017 μέσα από την εκπομπή "Ξαναδέστε τους", μια εκπομπή που έληξε άδοξα, λόγω χαμηλής τηλεθέασης. Ωστόσο, αυτό δεν τους πτόησε, καθώς πάντοτε η σχέση τους ήταν η καλύτερη και η εμπιστοσύνη που έδειχναν ο ένας για τον άλλον ήταν το βασικό συστατικό της φιλίας τους.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας "Espresso", ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαίρη Συνατσάκη προχώρησαν σε σύμφωνο συμβίωσης, το οποίο και κατέθεσαν το πρωί της Πέμπτης στο Ληξιαρχείο του Δήμου Χαλανδρίου.

Ο Νίκος Μουτσινάς πρόσφατα αποκάλυψε την επιθυμία του να υιοθετήσει ένα παιδί, δηλώνοντας ότι έχει ξεκινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες, αν και η γραφειοκρατία στέκεται μεγάλο εμπόδιο. "Έχω ρωτήσει και η διαδικασία λίγο με κόμπλαρε. Είναι πολύ γραφειοκρατία και από ό,τι μαθαίνω προσπαθούν να το φέρουν στον ένα χρόνο. Είναι πολλά τα χαρτιά, που είναι βέβαια όλα σωστά και χρήσιμα, αλλά είναι αρκετά. Μετά κάνεις κάποια σεμινάρια γονέα. Υπήρχε σε μένα αυτή η ανάγκη, τα αγαπάω πολύ τα παιδιά και μου αρέσει να μπορέσω να δώσω κάτι, να μοιραστώ και να μάθω και να αγαπάω. Δεν είμαι σίγουρος, εντάξει ξέρω αλλά είναι τελείως διαφορετικό. Θέλω να ζήσω λίγο την ατάκα της μάνας μου… όταν θα κάνεις παιδί θα με θυμηθείς".

Το ρεπορτάζ ανέφερε και η εκπομπή "Ευτυχείτε", επιβεβαιώνοντας ότι το σύμφωνο συμβίωσης κατατέθηκε το πρωί της Πέμπτης στο Ληξιαρχείο του Δήμου Χαλανδρίου.

Το θέμα προβλήθηκε και στην εκπομπή "Πάμε Δανάη", με τη Δανάη Μπάρκα, η οποία είναι πολύ καλή φίλη του Νίκου Μουτσινά. "Οικογένεια είναι η κοινότητα που φτιάχνουμε με ό,τι τρόπο θέλει ο καθένας για να δώσουμε αγάπη", ήταν το σχόλιο που έκανε η Δανάη Μπάρκα, για να συμπληρώσει "Νίκο-Μαίρη, κάνουμε ανοιχτή πρόταση. Προκαλώ τον Νίκο και την Μαίρη, εγώ και ο Κλώνος να είμαστε οι νονοί του παιδιού"!

Να σημειωθεί ότι η είδηση για το σύμφωνο συμβίωσης του Νίκου Μουτσινά με τη Μαίρη Συνατσάκη έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την αποκάλυψη της παρουσιάστριας για τα περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης που έχει δεχθεί και η ίδια, αναφέροντας ότι το πρώτο περιστατικό της συνέβη όταν ήταν 7 ετών.

Συγκεκριμένα, η Μαίρη Συνατσάκη προχώρησε στην εν λόγω αποκάλυψη μέσα από το νέο βίντεο στο κανάλι της στο Youtube. "Εγώ προσωπικά έχω υπάρξει τρεις φορές θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης στη ζωή μου. Κάθε φορά που θέλω να μιλήσω σε κάποιον δικό μου άνθρωπο γι’ αυτό, αναγνωρίζω πάρα πολλά από τα στοιχεία που διάβασα. Θέλω να το υποτιμήσω, θέλω να πω ότι δεν ήταν τόσο σημαντικό όσο κάτι άλλο που έχει συμβεί κάπου αλλού, ότι δεν είμαι πάρα πολύ σίγουρη ότι αυτό ήταν αλλά μήπως ήταν και γι’ αυτό το συζητάω", δήλωσε. Ενώ συμπλήρωσε: "Το πρώτο σκηνικό έγινε όταν ήμουν 7 ή 8 χρονών και το άλλο όταν έγινε 17. Θυμήθηκα αυτά τα περιστατικά πολλά χρόνια αργότερα και αφού είχα ξεκινήσει από τα 19 μου ψυχοθεραπεία, το θυμήθηκα σαν έκλαμψη, έσκασε κάποια στιγμή στο μυαλό μου ως πληροφορία σε ένα ψυχοθεραπευτικό session που είχα κάνει και μιλάγαμε για αυτά τα πράγματα και το θυμήθηκα τότε", είπε χαρακτηριστικά. "Το τελευταίο περιστατικό που μου συνέβη ήταν τον Σεπτέμβρη που μας πέρασε και χαίρομαι που τη στιγμή που συνέβη σήκωσα το τηλέφωνο και πήρα δύο ανθρώπους να τους το πω", είπε.
 
Top