Η Ζέτα Δούκα μίλησε στον τηλεοπτικό αέρα για βίαιη συμπεριφορά, αλλά και  απρεπείς εκφράσεις που υπέμεινε πριν από 11 χρόνια, όταν συνεργάστηκε με τον Γιώργο Κιμούλη στο θέατρο. Λίγη ώρα αργότερα, μια άλλη ηθοποιός, η Κατερίνα Γερονικολού καταγγέλλει και εκείνη με τη σειρά της εργασιακό εκφοβισμό από τον ηθοποιό.

«Με φόβισες. Με τρόμαξες…» γράφει η Κατερίνα Γερονικολού

«Με φόβισες. Με τρόμαξες… Με έκανες να μην πιστεύω σε μένα. Εσύ, που μου έδωσες τον ρόλο. Να βάζω στοιχήματα με τον εαυτό μου αν θα μπορώ να συνέλθω μετά τη «συνεργασία» μας» γράφει μεταξύ άλλων η ηθοποιός σε ανάρτησή της στο Instagram, στην οποία παραθέτει την αφίσα απο την παράσταση «Δον Ζουάν , η επιστροφή» όπου συνεργάστηκε με τον Γιώργο Κιμούλη.

Η Κατερίνα Γερονικολού σημειώνει πως τώρα νιώθει καλά για να μιλήσει, καθώς δεν είναι τόσο μικρή ώστε να φοβάται τον ίσκιο της, «ούτε και τόσο μεγάλη για να μην κλαίω σαν μωρό όταν έρχονται όλα πάλι στο μυαλό μου».

Η ηθοποιός ευχαριστεί την Ζέτα Δούκα που έκανε την αρχή. «Ζέτα Δούκα, σε ευχαριστώ που μου έδωσες το θάρρος και μου έδειξες τον τρόπο. Μου θύμισες εικόνες που ήθελα να ξεχάσω. Μου έσφιξες την καρδιά. Λυπάμαι για όσα σου συνέβησαν… λυπάμαι και για μένα» γράφει.

Η ανάρτηση της Κατερίνας Γερονικολού για τον Γιώργο Κιμούλη
«Γιατί τώρα;

Γιατί τώρα δε με νοιάζει τι θα πουν. Πείτε ότι θέλετε ελεύθερα! Γιατί τώρα νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Δεν είμαι τόσο μικρή για να φοβάμαι τον ίσκιο μου. Αλλά ούτε και τόσο μεγάλη για να μην κλαίω σαν μωρό όταν έρχονται όλα πάλι στο μυαλό μου.

Με φόβισες. Με τρόμαξες… Με έκανες να μην πιστεύω σε μένα. Εσύ, που μου έδωσες τον ρόλο. Να βάζω στοιχήματα με τον εαυτό μου αν θα μπορώ να συνέλθω μετά τη «συνεργασία» μας.

Φοβόμουν κι εγώ να μιλήσω, γιατί κάποια στιγμή τα περιοδικά μας είχαν ονομάσει ζευγάρι και θα έλεγαν όλοι ότι αυτά είναι τα λόγια μιας «πικραμένης». Πικραμένη βέβαια είμαι. Όχι από κάποια υποτιθέμενη σχέση μας. Ούτε από κάποιου είδους σεξουαλική παρενόχληση. Τίποτε από τα δύο δε συνέβησαν.

Πικραίνομαι που δεν κατονομάζουμε τον εργασιακό εκφοβισμό. Που αποθεώνουμε κακόβουλους θνητούς. Που επιτρέπουμε συμπεριφορές που πληγώνουν την αξιοπρέπεια μας. Την ψυχούλα μας.

Με καθαρή συνείδηση, σε συγχωρώ που με πλήγωσες. Αλλά όσο περνάει από το χέρι μου δε θα επιτρέψω να το ξανακάνεις εσύ ούτε κανείς άλλος.

Ζέτα Δούκα, σε ευχαριστώ που μου έδωσες το θάρρος και μου έδειξες τον τρόπο. Μου θύμισες εικόνες που ήθελα να ξεχάσω. Μου έσφιξες την καρδιά. Λυπάμαι για όσα σου συνέβησαν… λυπάμαι και για μένα.

Ως εδώ όμως.
#nowisourtime #σοφίαμπεκατώρου
*Από την παράσταση «Δον Ζουάν, η επιστροφή»
{Σε παρακαλώ μην επιστρέψεις}»

Ο Γιώργος Κιμούλης έχει δηλώσει πως όλα όσα δήλωσε η Ζέτα Δούκα είναι ψευδή και πως προτίθεται να κινηθεί νομικά εναντίον της συναδέλφου του.
 
Top