ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
ΑΙΓΑΛΕΩ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΑΙΓΑΛΕΩ

Αιγαλεώτες Αιγαλεώτισες,

Πριν από 5 περίπου χρόνια τους πρώτους μήνες του 2014 κάτω από πραγματικά δύσκολες συνθήκες και αφού δεν ήμουν αποδεκτή από τον επικεφαλής του σύγχρονου ανθρώπινου Αιγάλεω, της παράταξης που με πάθος αυταπάρνηση και πίστη επί 12 χρόνια υπηρέτησα, αποφάσισα και προχώρησα στην ίδρυση νέας δημοτικής παράταξης θέλοντας να κάνω πράξη το όραμα μου για την πόλη μας.

Δώσαμε ένα αγώνα έντιμο με ευπρέπεια και χωρίς να θίξουμε κανένα.

Δέχθηκα ανηλεή πόλεμο με συκοφαντίες, λάσπη και χτυπήματα κάτω από την μέση. Άλλωστε η παρουσία μου στα κοινά της πόλης την όποια επί 12 χρόνια είχα υπηρετήσει με τιμιότητα και πάθος ενοχλούσε κάποιους για τους δικούς τους λόγους Το αποτέλεσμα των εκλογών με δικαίωσε. Το 11% των δημοτών του Αιγάλεω μας έδωσε την εμπιστοσύνη του.

Τα τελευταία πέντε χρόνια μέσα από το δημοτικό συμβούλιο και πάντα μέσα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που μας έδινε η δημοτική νομοθεσία κάναμε τα πάντα για το καλό των δημοτών , για το συμφέρον της πόλης μας, επικροτήσαμε κάθε τι σωστό που έγινε από την πλευρά της όχι και τόσο ικανής και σε αρκετά σημεία ιδεοληπτικής διοίκησης της ανάπλασης. Κάναμε προτάσεις και αναδείξαμε με δυναμικό και έντονο τρόπο τα προβλήματα της πόλης και καυτηριάσαμε ότι ήταν αντίθετο για την ανάπτυξη του δήμου μας. Έχοντας πλήρη συναίσθηση των ευθυνών μας απέναντι στους δημότες και σε συνδυασμό με το νόμο περί τοπικής αυτοδιοίκησης όπου η κατανομή των συμβούλων θα γίνεται από τον πρώτο γύρο αναλογικά, οι παρατάξεις θα έχουν ουσιαστικό και βαρύνοντα λόγο στην διοίκηση του δήμου.

Ήμουν και είμαι υπέρμαχος οι παρατάξεις που είχαν συμμετάσχει στις προηγούμενες εκλογές και προήρχοντο από τον χώρο του Σύγχρονου Ανθρώπινου Αιγάλεω να κατέβουν ενωμένες. Δυστυχώς χωρίς εγώ προσωπικά να φέρω ευθύνη αυτό δεν ευοδώθηκε. Μετά από τετράμηνη αναμονή θεώρησα ότι δεν δεσμεύομαι. Χωρίς μεθοδεύσεις και ίντριγκες αποφάσισα την αυτόνομη κάθοδο της παράταξης μου στις εκλογές του Μαΐου 2019.

Καλώ σε συστράτευση δίπλα μου κάθε δημότη και δημότισσα του Αιγάλεω ανεξάρτητα από το που ανήκει, για να δώσουμε όλοι μαζί την μάχη για την αναβάθμιση της πόλης της καρδίας μας πάντα με τιμιότητα ευπρέπεια και αξιοπρέπεια.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ

Δρ Παναγιώτα Μερκουράκη-Νικολούδη
Υποψήφια Δήμαρχος Αιγάλεω
 
Top