Μπορεί το κύμα ψύχους να σαρώνει τις βόρειες πολιτείες των ΗΠΑ, οι κάτοικοι του Σικάγο, όμως, γνωρίζουν πώς να συνεχίσουν ακάθεκτοι τις καθημερινές τους εργασίες και να μετακινηθούν χωρίς προβλήματα.
Οι θερμοκρασίες που καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες φτάνουν έως και τους… -50 βαθμούς Κελσίου. Ωστόσο, η ζωή στην πολιτεία κυλά κανονικά και η μετακίνηση των πολιτών με τον σιδηρόδρομο συνεχίζεται χωρίς προβλήματα χάρη σε μία… αλλόκοτη λύση.
Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας σιδηροδρόμων πολεμούν το κρύο με τον φυσικό του «αντίπαλο», τη ζέστη.
Συγκεκριμένα, ανάβουν φωτιά στις ράγες ώστε – μεταξύ άλλων – να λιώνει ο πάγος και να εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια.
Όπως αναφέρει το CNNi, ήταν πολλές οι φλόγες που ξεπήδησαν την Τρίτη στις σιδηροδρομικές γραμμές της πολιτείας.
Ο εκπρόσωπος του σιδηροδρόμου Michael Gillis εξήγησε στο αμερικάνικο δίκτυο πως στην πραγματικότητα δεν βάζουν φωτιές στις ράγες, αλλά οι φλόγες βγαίνουν από θερμαντήρες φυσικού αερίου που διατρέχουν τις γραμμές για να τις κρατούν ζεστές. Επίσης, χρησιμοποιείται ένα σωληνοειδές σύστημα θέρμανσης και ανεμιστήρες ζεστού αέρα για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
«Κάθε φορά που η θερμοκρασία πέφτει πολύ, τα χρησιμοποιούμε (σ.σ. αυτά τα μέσα)», είπε ο Gillis, τονίζοντας πως ο ίδιος τρόπος θέρμανσης των γραμμών χρησιμοποιείται και σε άλλες περιοχές.
cnn.gr
Οι θερμοκρασίες που καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες φτάνουν έως και τους… -50 βαθμούς Κελσίου. Ωστόσο, η ζωή στην πολιτεία κυλά κανονικά και η μετακίνηση των πολιτών με τον σιδηρόδρομο συνεχίζεται χωρίς προβλήματα χάρη σε μία… αλλόκοτη λύση.
Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας σιδηροδρόμων πολεμούν το κρύο με τον φυσικό του «αντίπαλο», τη ζέστη.
Συγκεκριμένα, ανάβουν φωτιά στις ράγες ώστε – μεταξύ άλλων – να λιώνει ο πάγος και να εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια.
Όπως αναφέρει το CNNi, ήταν πολλές οι φλόγες που ξεπήδησαν την Τρίτη στις σιδηροδρομικές γραμμές της πολιτείας.
Ο εκπρόσωπος του σιδηροδρόμου Michael Gillis εξήγησε στο αμερικάνικο δίκτυο πως στην πραγματικότητα δεν βάζουν φωτιές στις ράγες, αλλά οι φλόγες βγαίνουν από θερμαντήρες φυσικού αερίου που διατρέχουν τις γραμμές για να τις κρατούν ζεστές. Επίσης, χρησιμοποιείται ένα σωληνοειδές σύστημα θέρμανσης και ανεμιστήρες ζεστού αέρα για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
«Κάθε φορά που η θερμοκρασία πέφτει πολύ, τα χρησιμοποιούμε (σ.σ. αυτά τα μέσα)», είπε ο Gillis, τονίζοντας πως ο ίδιος τρόπος θέρμανσης των γραμμών χρησιμοποιείται και σε άλλες περιοχές.
cnn.gr