Economy365:Μετά από 17 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, μπαίνει τέλος και τυπικά από σήμερα για το σήμα «Carrefour» στην Ελλάδα, καθώς όλες οι σχετικές επιγραφές που υπήρχαν στα καταστήματα του δικτύου της «Μαρινόπουλος» επιτρεπόταν να είναι ανηρτημένες μέχρι και χθες, βάσει της συμφωνίας που έχει γίνει με τον γαλλικό όμιλο.
Σημειώνεται ότι ο γαλλικός όμιλος παραμένει κραταιός σε άλλες αγορές. Την ίδια ώρα ο όμιλος Σκλαβενίτη που απέκτησε το δίκτυο της «Μαρινόπουλος» εντατικοποιεί τις σχετικές εργασίες προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα του Πάσχα, όπως αναφέρει η «Καθημερινή».
Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Carrefour είχε εισέλθει στην ελληνική αγορά το 2000 και είχε συστήσει κοινή εταιρεία με τον όμιλο Μαρινόπουλου. Το 2012 ο γαλλικός όμιλος αποχώρησε από την ελληνική αγορά, όμως το σήμα Carrefour παρέμεινε, καθώς η «Μαρινόπουλος» έγινε αποκλειστικός δικαιοδόχος της Carrefour στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια. Στα καταστήματα που ολοκληρώνονται οι εργασίες ανακαίνισης και τα ράφια έχουν γεμίσει με προϊόντα αποκαλύπτονται οι νέες ταμπέλες με το σήμα «Σκλαβενίτης», με την προτεραιότητα να δίνεται στα υπερμάρκετ και στα μεσαίου μεγέθους καταστήματα.
Η τροφοδοσία των σημείων πώλησης γίνεται με εντατικούς ρυθμούς, με τις παραλαβές προϊόντων να πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση ακόμη και έως τις έξι το απόγευμα. Σε εξέλιξη, επίσης, βρίσκεται πρόγραμμα εκπαίδευσης των εργαζομένων της πρώην «Μαρινόπουλος», αλλά και των παλαιών εργαζομένων της «Σκλαβενίτης».
«Μέχρι το Πάσχα δεν θα είναι ορατές ελλείψεις σε προϊόντα σε κανένα κατάστημα», επεσήμανε στην «Κ» πηγή που βρίσκεται κοντά στον όμιλο Σκλαβενίτη. Το Πάσχα, άλλωστε, θα αποτελέσει το πρώτο μεγάλο τεστ για το πώς θα υποδεχθούν οι καταναλωτές το νέο εγχείρημα της «Σκλαβενίτης», κυρίως στην περιφέρεια, όπου το σήμα δεν είναι τόσο γνωστό όσο στην Αττική. Στην Κύπρο οι αντίστοιχες αλλαγές αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός των επόμενων 2 - 3 μηνών.
Στο μεταξύ, η «Σκλαβενίτης» επιδιώκει να εξοφλήσει τους προμηθευτές πολύ γρηγορότερα από το περιθώριο των 60 ημερών, πριν δηλαδή από το τέλος Απριλίου, που της παρέχει η συμφωνία εξυγίανσης της «Μαρινόπουλος». Ετσι σε πρόσκληση που απηύθυνε προς τους προμηθευτές την Πέμπτη, 30 Μαρτίου, αναφέρει μεταξύ άλλων: «Δοθέντος ότι η “Σκλαβενίτης” επιθυμεί να μην εξαντληθεί ο χρόνος των 60 ημερών αλλά να προχωρήσει σταδιακά στην εξόφληση των απαιτήσεων, υπό την αυτονόητη προϋπόθεση ότι αυτές στηρίζονται και θεμελιώνονται στις ρυθμίσεις συμφωνιών εξυγίανσης και των συναφών εγγράφων, εκ των οποίων προκύπτουν αδιαμφισβήτητα οι απαιτήσεις, με την παρούσα καλούνται όσοι έχουν στην κατοχή τους νόμιμο τίτλο, έχουν στην κατοχή τους αξιόγραφα, έχουν προβεί σε πράξεις δικαστικής επιδίωξης των απαιτήσεών τους, έχουν εκχωρήσει τις απαιτήσεις τους ή στην οποία έχουν εκχωρηθεί οι απαιτήσεις κατά οποιασδήποτε εταιρείας, εντός πέντε ημερών να επικοινωνήσουν με τη “Σκλαβενίτης”».
Σημειώνεται ότι από την 1η Μαρτίου 2017 ο όμιλος Σκλαβενίτη αποτελεί τον μεγαλύτερο λιανεμπορικό όμιλο στην Ελλάδα, έχοντας πλέον 560 καταστήματα στο δίκτυό του, συμπεριλαμβανομένων σε αυτά και 18 καταστημάτων στην Κύπρο.
Σημειώνεται ότι ο γαλλικός όμιλος παραμένει κραταιός σε άλλες αγορές. Την ίδια ώρα ο όμιλος Σκλαβενίτη που απέκτησε το δίκτυο της «Μαρινόπουλος» εντατικοποιεί τις σχετικές εργασίες προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα του Πάσχα, όπως αναφέρει η «Καθημερινή».
Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Carrefour είχε εισέλθει στην ελληνική αγορά το 2000 και είχε συστήσει κοινή εταιρεία με τον όμιλο Μαρινόπουλου. Το 2012 ο γαλλικός όμιλος αποχώρησε από την ελληνική αγορά, όμως το σήμα Carrefour παρέμεινε, καθώς η «Μαρινόπουλος» έγινε αποκλειστικός δικαιοδόχος της Carrefour στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια. Στα καταστήματα που ολοκληρώνονται οι εργασίες ανακαίνισης και τα ράφια έχουν γεμίσει με προϊόντα αποκαλύπτονται οι νέες ταμπέλες με το σήμα «Σκλαβενίτης», με την προτεραιότητα να δίνεται στα υπερμάρκετ και στα μεσαίου μεγέθους καταστήματα.
Η τροφοδοσία των σημείων πώλησης γίνεται με εντατικούς ρυθμούς, με τις παραλαβές προϊόντων να πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση ακόμη και έως τις έξι το απόγευμα. Σε εξέλιξη, επίσης, βρίσκεται πρόγραμμα εκπαίδευσης των εργαζομένων της πρώην «Μαρινόπουλος», αλλά και των παλαιών εργαζομένων της «Σκλαβενίτης».
«Μέχρι το Πάσχα δεν θα είναι ορατές ελλείψεις σε προϊόντα σε κανένα κατάστημα», επεσήμανε στην «Κ» πηγή που βρίσκεται κοντά στον όμιλο Σκλαβενίτη. Το Πάσχα, άλλωστε, θα αποτελέσει το πρώτο μεγάλο τεστ για το πώς θα υποδεχθούν οι καταναλωτές το νέο εγχείρημα της «Σκλαβενίτης», κυρίως στην περιφέρεια, όπου το σήμα δεν είναι τόσο γνωστό όσο στην Αττική. Στην Κύπρο οι αντίστοιχες αλλαγές αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός των επόμενων 2 - 3 μηνών.
Στο μεταξύ, η «Σκλαβενίτης» επιδιώκει να εξοφλήσει τους προμηθευτές πολύ γρηγορότερα από το περιθώριο των 60 ημερών, πριν δηλαδή από το τέλος Απριλίου, που της παρέχει η συμφωνία εξυγίανσης της «Μαρινόπουλος». Ετσι σε πρόσκληση που απηύθυνε προς τους προμηθευτές την Πέμπτη, 30 Μαρτίου, αναφέρει μεταξύ άλλων: «Δοθέντος ότι η “Σκλαβενίτης” επιθυμεί να μην εξαντληθεί ο χρόνος των 60 ημερών αλλά να προχωρήσει σταδιακά στην εξόφληση των απαιτήσεων, υπό την αυτονόητη προϋπόθεση ότι αυτές στηρίζονται και θεμελιώνονται στις ρυθμίσεις συμφωνιών εξυγίανσης και των συναφών εγγράφων, εκ των οποίων προκύπτουν αδιαμφισβήτητα οι απαιτήσεις, με την παρούσα καλούνται όσοι έχουν στην κατοχή τους νόμιμο τίτλο, έχουν στην κατοχή τους αξιόγραφα, έχουν προβεί σε πράξεις δικαστικής επιδίωξης των απαιτήσεών τους, έχουν εκχωρήσει τις απαιτήσεις τους ή στην οποία έχουν εκχωρηθεί οι απαιτήσεις κατά οποιασδήποτε εταιρείας, εντός πέντε ημερών να επικοινωνήσουν με τη “Σκλαβενίτης”».
Σημειώνεται ότι από την 1η Μαρτίου 2017 ο όμιλος Σκλαβενίτη αποτελεί τον μεγαλύτερο λιανεμπορικό όμιλο στην Ελλάδα, έχοντας πλέον 560 καταστήματα στο δίκτυό του, συμπεριλαμβανομένων σε αυτά και 18 καταστημάτων στην Κύπρο.