Tο Facebook σύντομα θα χρησιμοποιεί cookies, τα χαρακτηριστικά “like buttons” και ειδικά...
plugins ενσωματωμένα σε websites ή mobile apps, προκειμένου να συλλέγει δεδομένα για τη διαδικτυακή δραστηριότητα και τις προτιμήσεις διάφορων χρηστών του διαδικτύου, ακόμα κι αν αυτοί δεν διατηρούν λογαριασμό στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, υποστηρίζει η Wall Street Journal.
Η εταιρεία εκτιμά ότι με αυτό τον τρόπο θα είναι ευκολότερη η προβολή στοχευμένων διαφημίσεων σε όσους δεν χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, κάτι που θα αποφέρει σημαντικά περισσότερα κέρδη στην ίδια, αλλά θα είναι ωφέλιμο τελικά και για τους χρήστες, αφού έτσι θα βλέπουν αποκλειστικά διαφημιστικό περιεχόμενο που σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους.
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι ανακοινώσεις αυτές προβληματίζουν μεγάλη μερίδα χρηστών του διαδικτύου, οι οποίοι επιθυμούν να διαφυλάξουν τα προσωπικά δεδομένα και το δικαίωμά τους στην ανωνυμία. Την ανησυχία τους εκφράζουν και οι αρμόδιες αρχές για θέματα ιδιωτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που δεν αποκλείεται να ζητήσουν μελλοντικά τον έλεγχο της δραστηριότητας της εταιρείας.