Πρόβλημα στον κινητήρα κατά τη διάρκεια της απογείωσης φαίνεται ότι οδήγησε τελικά στην συντριβή του μικρού μονοκινητήριου αεροσκάφους στην Σπάρτη, που είχε ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο των δύο επιβαινόντων...
Σύμφωνα με πληροφορίες, κλιμάκιο των εμπειρογνωμόνων που ερευνούν τα αίτια, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ο κινητήρας κατά την απογείωση κι ενώ βρίσκονταν σε ύψος περίπου 40 μέτρων, παρουσίασε διακοπές, με αποτέλεσμα την απώλεια στήριξης.
Το Ultralight τύπου Anentura, γύρισε με την μύτη προς το έδαφος. Ο 52χρονος, έμπειρος χειριστής Δημήτρης Χελάς και ο 35χρονος μηχανικός αεροσκαφών Παναγιώτης Χρονόπουλος, προσπάθησαν να σώσουν την κατάσταση, τραβώντας το αλεξίπτωτο, χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Όπως ανέφερε μιλώντας στο protothema.gr ο πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων κ Αθανάσιος Μπίνης, που έκανε επιτόπια αυτοψία στο σημείο του τραγικού δυστυχήματος, οι διακοπές στον κινητήρα συνέβησαν τη στιγμή που το λιλιπούτειο αεροσκάφος είχε αποκολληθεί από το διάδρομο απογείωσης του δημοτικού αεροδρομίου στο Πυρί της Σπάρτης.
«Είχε πάρει κλίση προς τα αριστερά και ανέβαινε, αλλά σχεδόν αμέσως ο κινητήρας έκανε πλήρη κράτηση. Δηλαδή, σταμάτησε να λειτουργεί όπως μας κατέθεσε ο μοναδικός αυτόπτης μάρτυρας, ο φίλος των θυμάτων που είχε μείνει στο έδαφος…» λέει.
http://planet-greece.blogspot.com/