Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας
Αυτή η γη δεν είναι για πούλημα.
Aυτή η γη ανήκει στο λαό μας.
Κάποιοι είναι νεκροί, κάποιοι είναι... ζωντανοί,
αλλά πολλοί ακόμη δεν έχουν γεννηθεί!
«Η καταπολέμηση του σιωνισμού δεν έχει τίποτα κοινό με τον αντισημιτισμό.
Ο σιωνισμός είναι ο εχθρός των εργαζομένων σε όλο τον κόσμο,
τόσο σε όποιον είναι Εβραίος, όσο και σ' όποιον δεν είναι
»
Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν, "Krasnaya Zvezda" ("Κόκκινο Αστέρι"), 1953

Ας αφήσουμε τα κροκοδείλια δάκρυα, τους "δικαιωματικούς" ψιθύρους του διεφθαρμένου και πουλημένου εγχώριου πολιτικού συστήματος της δεξιάς και της Νατοϊκής αριστεράς με τον νέο της αρχηγό και την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-αμερικανική πρεσβεία για την Παλαιστινιακή Αντίσταση!

Σημειώναμε στις 15 Μάη 2023, μεταξύ άλλων: «Ο Άξονας της Αντίστασης (Ιράν, Συρία, Χεζμπολάχ...) είναι νικηφόρος κι ο πολυπολικός κόσμος αναδύθηκε. Τα όπλα θα φέρουν τη Λευτεριά της Παλαιστίνης από τη σιωνιστική-ναζιστική κατοχή. Η Αντίσταση είναι δυναμωμένη, ξεπέρασε την ένοχη σιωπή των διεφθαρμένων Παλαιστινίων αξιωματούχων, των "συνομιλητών" και μπορεί να απαντάει στους σιωνιστές»... 75 χρόνια από το αληθινό Ολοκαύτωμα! Για την Εκδίκηση των Ελεύθερων!

O γερουσιαστής Fernando Rossi, ιταλός φίλος και σύντροφος τα λέει ΟΛΑ, χωρίς ερμηνείες, παρερμηνείες, αοριστίες... με την παραπάνω ανάρτησή του:

«Ο πόλεμος του Ισραήλ εναντίον της Παλαιστίνης εισήλθε σε μια νέα φάση: ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΕΞΕΓΕΡΘΗΚΑΝ, ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ!
Στα Ατλαντικά ιταλικά κόμματα
[ας προσθέσουμε και στα ελληνόφωνα νατοϊκά], δεν αρέσει η αντίδραση (των θυμάτων) γιατί "υπάρχει κίνδυνος να ξεσπάσει ο πόλεμος"
- Δεν έχουν καταλάβει το απαρτχάιντ; Δεν πήραν είδηση τους χιλιάδες Παλαιστίνιους που δολοφονούνται κάθε χρόνο;
- Σίγουρα γνωρίζουν, αλλά τα χρήματα και τα ΜΜΕ των σιωνιστών είναι ζωτικά για τα κόμματα.
- Έτσι, όπως για την Ουκρανία υποκρίνονται πως ο πόλεμος ξεκίνησε μόνον τώρα...
ΖΗΤΩ Η ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ!
»

Όταν η Ελλάδα είχε Έλληνα πρωθυπουργό... κι όχι ελληνόφωνους λακέδες των αμερικανοσιωνιστών!
«Σβήνοντας ένα κομμάτι από το παρελθόν είναι
σαν να σβήνεις και ένα αντίστοιχο κομμάτι από το μέλλον.
Η μνήμη όπου και να την αγγίξεις πονεί.»
 
Η μνήμη δεν αρχειοθετείται!
Όποιος δεν έχει μνήμη δεν έχει μέλλον!
Δεν ξεχνάμε! 
Πώς μπορείς να ξεχάσεις; 3.500 σφαγμένα γυναικόπαιδα

«ΟΧΙ! Είναι ψέμα... Δεν είμαστε όλοι Παλαιστίνιοι!»

Παλαιστίνη
Είναι το σπίτι μου κι ο δρόμος της νίκης μου.
Είναι ένα πάθος στην καρδιά μου.
Είναι μια περήφανη μελωδία στα χείλη μου.
Ξένα πρόσωπα στην κλεμμένη Γη μου,
πουλάνε τη σοδειά μου, καταλαμβάνουν το σπίτι μου.
Όμως εγώ γνωρίζω το δρόμο μου,
ο λαός μου θα επιστρέψει στο σπίτι των παππούδων του,
ο λαός μου θα επιστρέψει στη ζεστασιά της κούνιας του.
Η Παλαιστίνη είναι το σπίτι μου κι ο δρόμος για τη νίκη μου.
Σουλαϊμάν Αλ Ίσσα
ένας από τους μεγαλύτερους ποιητές της Συρίας και του Αραβικού Έθνους
(μετάφραση του σχολιαστή

✔️ Την συνολική αρθρογραφία στο φιλόξενο "PRESS-GR", βρίσκουμε: ΕΔΩ

Επειδή η φίμωση κι η λογοκρισία από το 4ο Ράιχ είναι σκληρή κι αμείλικτη, θα εντείνεται καθημερινά... όσοι κι όσες θέλουν μπορούν ν' ακολουθούν...
Για να μην "χαθούμε" θα βρισκόμαστε στο Telegram: ΕΔΩ
 
Top