Agis Veroutis    
 Πριν 20 λεπτά, η οδηγός αυτού του αυτοκινήτου με τρακάρησε από πίσω, ενώ ήμουν σταματημένος στο φανάρι του Φάρου Ψυχικού μπροστά από τα καταστήματα BHS και Γερμανός, και περίμενα να ανάψει το πράσινο για να περάσω το δρόμο.

Αφού της ζήτησα να σταματήσει δεξιά για ανταλλαγή στοιχείων, και έχοντας πόνους στη μέση, εκείνη μου είπε «μια χαρά φαίνεσαι και το μηχανάκι δεν έπαθε τιποτα».

Της απάντησα ότι «νιώθω πόνο στη μέση από το τράνταγμα και θέλω να φωνάξουμε την αστυνομία να καταγράψει το συμβάν και να κάνουμε ανταλλαγή στοιχείων.»

Της είπα ότι «το πρωΐ θα ξέρω αν μου έχει περάσει ο πόνος στη μέση, ή μου έχετε κάνει ζημιά και θα χρειαστώ θεραπεία»

Εκείνη πάτησε γκάζι και έφυγε χωρίς να πει τίποτα και την ακολούθησα στο γύρο του τετραγώνου μπροστά από τα Σουβλάκια Ψυχικού όπου στο στοπ πέρασα από δίπλα της και σταμάτησα μπροστά κλείνοντάς την για να μη φύγει πάλι, ώστε να τηλεφωνήσω στην αστυνομία.

Αφού μου πάτησε το πόδι με το λάστιχο, και ξανάκανε πίσω γιατί ούρλιαξα, άνοιξε το παράθυρο και μου είπε ότι «θα φωνάξω και εγώ την αστυνομία διότι είμαι ανηψιά του Παυλόπουλου, και γι’αυτό θα σε μπουζουριάσουν αλήτη».

Δεν διευκρίνησε αν εννοούσε τον γνωστό επιχειρηματία ή τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ειλικρινά μου είναι αδιάφορο.

Δεν φαντάζομαι ο ΠτΔ να διακινδυνεύσει τη φήμη του και την πολιτική του καριέρα για να εμπλακεί με μια εγκληματία του κοινού ποινικού δικαίου, ακόμα και αν είναι ανηψιά του.

Κατόπιν έφυγε για δεύτερη φορά με όπισθεν όμως, βρίζοντάς με, όπου πρόλαβα και έβγαλα την φωτογραφία της πινακίδας της και λίγο της ιδίας, για ταυτοποίηση όταν την συλλάβει η αστυνομία κατόπιν της αυριανής μήνυσής μου.

Ο αστυνομικός με τον οποίον μίλησα όταν κάλεσα το 100, αφού του τα περιέγραψα όλα, μου είπε κατευθείαν μήνυση για εγκατάλειψη τόπου τροχαίου ατυχήματος με σωματικές βλάβες.

Αν κάποιος αναγνωρίζει την οδηγό ή ξέρει τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου παρακαλώ να μου στείλει προσωπικό μήνυμα.
Αν όχι παρακαλώ κοινοποιήστε.
Ευχαριστώ.
Νιγηρία γίναμε.

 
Top