Να «ταξιδέψει» σε ολόκληρο τον κόσμο φιλοδοξεί το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, που έχει καταφέρει να είναι πρώτο στις καρδιές και την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών, ενώ ήδη εξάγεται σε 25 χώρες.
H ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, την τρέχουσα χρονιά (Ιανουάριος 2017 – Αύγουστος 2017) παρουσιάζει ενίσχυση στις πωλήσεις της, ως αποτέλεσμα σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις είναι αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρεία καθώς και των αυξανόμενων μεγεθών των εξαγωγών της.
Η ιστορία της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ξεκινάει στα μέσα της δεκαετίας του ’50 με την ίδρυση εργοστασίου εμφιάλωσης αεριούχων ποτών στην πόλη των Ιωαννίνων. Ιδρυτής του εργοστασίου, ο κ. Ιωάννης Χήτος, με καταγωγή από την πόλη των Ιωαννίνων, ο οποίος με συνοδοιπόρους τους γιους του, Κωνσταντίνο και Αλκιβιάδη, ξεκίνησε την παραγωγή των αναψυκτικών «Ερμής». Το 1988, μια χρονιά ορόσημο για την εταιρεία, η ΧΗΤΟΣ , δημιουργεί το δικό της brand εμφιαλωμένου νερού, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό “ΖΑΓΟΡΙ”. Από τότε μέχρι σήμερα, η πορεία της εταιρείας μόνο λαμπρή μπορεί να χαρακτηριστεί, με το μέλλον να διαγράφεται ακόμη πιο ευοίωνο.
Δεν είναι τυχαίο εξάλλου, ότι το νούμερο 1 ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό κατάφερε να τραβήξει πάνω του όλα τα βλέμματα κατά τη διάρκεια, της μεγαλύτερης, παγκοσμίως, έκθεσης τροφίμων ποτών Anuga 2017, στην οποία συμμετείχε φέτος η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ.
Η διεθνής έκθεση Anuga αποτελεί τη σημαντικότερη επιχειρηματική και επικοινωνιακή πλατφόρμα για τον κλάδο και πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στην Κολωνία της Γερμανίας. Φέτος η έκθεση, που καταλάμβανε χώρο περίπου 284 χιλ. τ.μ., συγκέντρωσε 7.400 εκθέτες από 107 χώρες, ενώ οι επισκέπτες έφτασαν τους 165.000 , από 198 χώρες.
Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ συμμετείχε στοχευμένα στην κατηγορία “DRINKS”, της έκθεσης, ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά.
Όσοι περιηγήθηκαν στους χώρους της έκθεσης, εντυπωσιάστηκαν από το ιδιαίτερης αισθητικής και design, περίπτερο, που απέπνεε ελληνικότητα και στο οποίο η εταιρεία από την Ήπειρο, προέβαλε με μεγάλη επιτυχία την εξαγωγική σειρά «φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ», με τις ξενόγλωσσες ετικέτες και το σύνολο των συσκευασιών της.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης τα στελέχη της εταιρείας, είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν με εκπροσώπους γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών, αλυσίδων λιανικής, και με εμπορικούς επισκέπτες από άλλες χώρες.
Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να ενισχύσει την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ η οποία τρέχει με αύξηση 40% ενώ μετά τη συμμετοχή στην Anuga αναμένεται να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο.
Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προϊόντων του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά.
Σημειώνεται ότι, ήδη, το ΖΑΓΟΡΙ, πωλείται σε 25 χώρες στον κόσμο, με παρουσία στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική, την Κίνα κα.
Στα σχέδια της εταιρείας, που έχει σημαία της την εξωστρέφεια, είναι η συνεχής διεύρυνση των εξαγωγών ανά τον κόσμο, με το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται ιδιαίτερα σε αγορές που το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ανάγκη, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, τα Αραβικά Εμιράτα.
Το “successstory” της ΧΗΤΟΣ
Η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. είναι μια πρωτοπόρα, ελληνική βιομηχανία, από τις υγιέστερες και δυναμικά αναπτυσσόμενες της χώρας. Αποτελεί τον μεγάλο πρωταγωνιστή στην ελληνική αγορά, καθώς πάνω από 1 στα 5 λίτρα που πωλούνται μέσω των σούπερ μάρκετ είναι φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, ενώ δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στη διεθνή.
Συστατικά της επιτυχίας, το συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, η κοινωνική δραστηριότητα, ο έντονος εξαγωγικός προσανατολισμός, ο μηδενικός δανεισμός και το αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό. Πάνω από όλα όμως, «οχήματα» για την κατάκτηση της κορυφής ήταν το όραμα, το μεράκι, και η όρεξη για δουλειά, από την πρώτη μέρα ίδρυσης της εταιρείας μέχρι και σήμερα.
Από τα επίσημα στοιχεία της Nielsen (MarketTrack) για την πορεία της κατανάλωσης το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου, προκύπτει ότι το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι η #1 εταιρεία σε πωλήσεις σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ανάμεσα στους επώνυμους παίκτες, με μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα 22,8%* για το οκτάμηνο Ιανουάριου-Αυγούστου 2017. Προηγείται έτσι κατά 6,6% έναντι του δεύτερου brand εμφιαλωμένου νερού που συγκεντρώνει μερίδιο 16,2% της αγοράς και κατά 14% έναντι του τέταρτου.
Συγκεκριμένα, το παραπάνω χρονικό διάστημα το ΖΑΓΟΡΙ πούλησε 81.818.327 λίτρα νερό, 23,5 εκατ. λίτρα περισσότερα από το δεύτερο brand και 50 εκατ. λίτρα περισσότερα από το τέταρτο. «Πρωταθλητής» είναι το ΖΑΓΟΡΙ και στις πωλήσεις σε αξία, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το διάστημα Ιανουάριος-Αύγουστος 2017 οι πωλήσεις άγγιξαν τα 23,729 εκατ. ευρώ. Ήταν δηλαδή κατά 5,3 εκατ. ευρώ υψηλότερες, από εκείνες του δεύτερου επώνυμου brand και 14 εκατ. ευρώ υψηλότερες από τις πωλήσεις του τέταρτου brand.