Οι Μπακς νίκησαν τους Μάτζικ στο Game 5 και προκρίθηκαν στα ημιτελικά της Ανατολής, με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο να είναι σε ακόμη ένα ματς ο κορυφαίος.

Ο Έλληνας σούπερ σταρ σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα στο Ορλάντο αναφέρθηκε ελάχιστα στο ματς και στάθηκε στα όσα συμβαίνουν στο ΝΒΑ μετά το μποϊκοτάζ των «ελαφιών», αλλά και στις αντιδράσεις σχετικά με την πράξη της ομάδας του.

Ακόμα ο «Greek Freak» μίλησε για την απόφαση αυτή, αλλά και την επικοινωνία με τον πατέρα του Τζέικομπ Μπλέικ, ο οποίος αφού πυροβολήθηκε αναίτια επτά φορές από αστυνομικό, έμεινε ανάπηρος.

«Αν θέλεις πραγματικά να πετύχεις κάτι, μπορείς. Καταφέραμε να βρούμε το τηλέφωνο της οικογένειας του Μπλέικ μέσα σε 30 λεπτά. Ήρθαμε κοντά σαν ομάδα, κάτσαμε σε έναν κύκλο και μιλήσαμε με τον πατέρα του. Εκείνος συγκινήθηκε και μας είπε πόσο σπουδαίο ήταν αυτό που κάναμε εκείνη τη μέρα για την οικογένειά του. Αυτό για μένα είναι κάτι μεγαλύτερο από το μπάσκετ. Θα έρθουν παιχνίδια που θα βάλεις 30, 35 ή 50 πόντους, αλλά μια τέτοια στιγμή δεν πρόκειται να την ξεχάσεις. Το πώς νιώσαμε εκείνη τη στιγμή θα το θυμόμαστε για όλη μας τη ζωή», τόνισε αρχικά ο Αντετοκούνμπο.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο πώς βιώνει ο ίδιος την ανησυχία για τη ρατσιστική βία: «Όταν πρωτοήρθα στο ΝΒΑ, ο Καρόν Μπάτλερ με είχε συμβουλεύσει όταν κυκλοφορώ στο δρόμο να μην φοράω κουκούλα. Τότε δεν καταλάβαινα γιατί το έλεγε, τώρα όμως καταλαβαίνω. Είμαι επτά χρόνια τώρα εδώ και ο αδερφός μου μεγάλωσε εδώ. Είχαμε πολλές συζητήσεις, είναι σκληρό. Ο κόσμος φοβάται να κυκλοφορήσει στο δρόμο λόγω του χρώματός του. Φοβάσαι για τη ζωή σου και αυτό πρέπει να αλλάξει. Εγώ έγινα πατέρας πριν λίγους μήνες, είχα μια συζήτηση με τη σύντροφό μου και είναι πραγματικά τρομακτικό. Είναι τρομακτικό να μεγαλώνεις έναν γιο και να έχεις οικογένεια. Δεν νιώθω ότι θα πρέπει να φοβάμαι συνέχεια για το παιδί μου. Απλά προσπαθώ να το εκπαιδεύσω όσο καλύτερα γίνεται».

Όσο για τον αντίκτυπο της κίνησης των Μπακς και στην Ελλάδα, είπε: «Δεν έχω καταλάβει τι έχει γίνει στην Ελλάδα. Δεν είμαι ούτε στο facebook, ούτε στο instagram, ούτε στο twitter. Είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις μας εδώ στο Ορλάντο. Σίγουρα ξέρω ότι υπάρχουν αρκετοί Έλληνες που στηρίζουν εμένα, την οικογένειά μου και την ομάδα, αλλά δεν έχω δει τα μηνύματα που μου έχουν έρθει».

Ο σταρ των «ελαφιών» ρωτήθηκε ξανά για τα γεγονότα της περασμένης Τρίτης, με την ιστορική απόφαση της ομάδας του να μην αγωνιστεί εναντίον των Μάτζικ, διαμαρτυρόμενη για την αστυνομική βία στις ΗΠΑ και απάντησε ως εξής: «Είναι κάτι μεγάλο. Ήταν μία δυναμική κίνηση η απόφαση να μην παίξουμε, η απόφαση να παρακινήσουμε και το να βλέπω άλλους αθλητές ανά τον κόσμο, άλλα πρωταθλήματα να κάνουν το ίδιο, λέει πολλά για εμάς. Λέει πολλά για το πρωτάθλημά μας και να δίνεται η πλατφόρμα να μιλήσουμε. Εμείς έχουμε αυτήν τη μεγάλη πλατφόρμα και ακολουθούν και άλλα πρωταθλήματα».

Τέλος, για αυτά που θέλει να κρατήσει από τη σειρά με τους Μάτζικ και στη σειρά που ακολουθεί με τους Χιτ, είπε: «Απλά να συνεχίσουμε να γινόμαστε καλύτεροι σε κάθε παιχνίδι, να παίζουμε πάντα σκληρά. Αμυντικά πρέπει να βελτιωθούμε. Νομίζω ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά μετά το πρώτο παιχνίδι με τους Μάτζικ, μέχρι το πέμπτο παιχνίδι. Σε κάθε αγώνα είχαμε βελτιωμένη εικόνα και αυτό, θέλουμε να το πάρουμε μαζί μας και στον επόμενο γύρο».

 
Top