Η χήρα του Γιώργου Ξυλούρη, του 30χρονου που έπεσε νεκρός κατά τη διάρκεια του διπλού φονικού στα Ανώγεια της Κρήτης ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook ένα μοιρολόι για τον χαμό του συντρόφου της.

Λίγες ημέρες πριν συμπληρωθεί ένας μήνας από την μοιραία νύχτα τα λόγια της χήρας του 30χρονου συγκινούν και φανερώνουν τον πόνο που βιώνει.

Το μοιρολόι της συζύγου του Γιώργου Ξυλούρη

“Γιώργη μου τι να πω μπαξέ μου

που έφυγες και ορφάνεψα καλέ μου

Έφυγες και ορφάνεψα κλωνάρι μου

Εγώ και τα παιδιά μας κανακάρι μου

Γιώργη μου την απώλεια καλέ μου

Δεν την αντέχω Γιώργη μενεξέ μου

Υπερήφανος έφυγες αητέ μου

Αδικοσκοτωμένε αρχηγέ μου

Με το καλό το λόγο δα κλωνάρι μου

Η το χωριό μιλεί για σένα κανακάρι μου

Η στο Λιβάδι δα μπαξέ μου

Δεν ξανά μπαίνεις Γιώργη καντιφέ μου

Δεν ξαναμπαίνεις στο Λιβάδι δα κλωνάρι μου

Στου γκόγκο δεν ξανακαθίζεις παλικάρι μου

Η απώλεια σου δα καλέ μου είναι αισθητή

Η στο χωριό μπαξέ μου

Οι φίλοι σου εδά κλωνάρι μου

Δεν το αντέχουνε καμάρι μου

Το μισεμό που έφηκες καλέ μου

Λαβωμαθιά για κείνους καντιφέ μου

Γιώργη μου τα πιαδιά μας δα αητέ μου

Μερονυχτού σε ψάχνουνε χρυσέ μου

Μερονυχτού σε ψάχνουνε κλωνάρι μου

η Βαγγελιώ σου και ο Γιάννης κανακάρι μου”.

 
Top