Ο Αρτέμης Σώρρας επανεμφανίστηκε μετά από καιρό στο Youtube και απειλεί με εκτέλεση τόσο τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά όσο και άλλους υπουργούς.

Όπως αναφέρει ο επικεφαλής της «Ελλήνων Συνέλευσις» ο κ. Κοτζιάς δήλωσε ότι σε ενδεχόμενο θερμό επεισόδιο με την Τουρκία, η Ελλάδα θα ηττηθεί. Ακόμη υποστηρίζει ότι… «δεν υπάρχει Τουρκία, υπάρχει Ιωνία, η γη των Ελλήνων» και ότι «η κεντρική τράπεζα της Τουρκίας είναι των Ελλήνων»!

Αναφερόμενος στον Νίκο Κοτζιά είπε: «είναι αυτός υπουργός Οικονομικών (εννοεί Εξωτερικών ); Να έχω εγώ υπουργό Οικονομικών (σ.σ. ξανά Εξωτερικών εννοεί) να λέει αυτές τις γελοιότητες; Εγώ θα τον εκτελέσω. Εγώ σε κυβέρνηση Ελλήνων θα τον έχω εκτελέσει. Έχει κάνει εσχάτη προδοσία και επειδή ο νόμος στην Ελλάδα είναι θάνατος, πάει για εκτέλεση».

«Να αρχίσουν να φοβούνται όλοι οι πολιτικοί, οι δικαστικοί, οι αξιωματούχοι» συνεχίζει. «Στη Βουλή υπάρχει εσχάτη προδοσία από το ’12 – ‘13», τόνισε ακόμα. «Συνέλληνά μου αφυπνίσου, ξύπνα, ενώσου με την Ελλήνων Συνέλευση, να πάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας» καταλήγει.

Δείτε το βίντεο

 
Top