Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν εργατικά σωματεία, καλώντας τον κόσμο σε συμμετοχή στην πανελλαδική απεργία στις 28 Φεβρουαρίου, ημέρα που συμπληρώνεται ένας χρόνος από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.

Οι διαδηλωτές ζήτησαν «να αποκαλυφθούν τα πραγματικά αίτια και οι υπεύθυνοι της τραγωδίας και να αποδοθούν οι πολιτικές ευθύνες» και ασφαλείς σιδηροδρομικές μετακινήσεις. Όπως ανέφερε η πρόεδρος του Σωματείου Διοικητικών Υπαλλήλων Νομού Θεσσαλονίκης Νάσια Αγοραστού «η κυβέρνηση με τις πλάτες των ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ πάνε να βγάλουν λάδι την πολιτική της απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης στο σιδηροδρόμων, την οποία υπηρέτησαν διαχρονικά υλοποιώντας στρατηγικές κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης” και πρόσθεσε ότι η απεργία της 28ης Φεβρουαρίου, όπως και οι προηγούμενες κινητοποιήσεις “θα δονείται” από το σύνθημα : “τα κέρδη τους οι ζωές μας”» .

«Πολλά από τα θύματα ήταν συμφοιτητές μας. Δε θα επιτρέψουμε πλέον κανένα έγκλημα μέσα και έξω από τις σχολές μας» ανέφερε ο πρόεδρος φοιτητικού συλλόγου Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, Γιώργος Τσακίρογλου. Στη συγκέντρωση παρέστησαν, μεταξύ άλλων, ο βουλευτής του ΚΚΕ Λεωνίδας Στολτίδης και ο περιφερειακός σύμβουλος της “Λαϊκής Συσπείρωσης” Γιώργος Χαβατζάς. 

Οι διαδηλωτές ανάρτησαν ένα γιγαντιαίο πανό πάνω από την είσοδο του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στην πίσω πλευρά του κτιρίου για να αφήσουν λίγα λουλούδια στη μνήμη των θυμάτων, δίπλα στις σιδηροδρομικές γραμμές.

«Στείλε όταν φτάσεις, δεν έφτασε ποτέ, εκδίκηση θα πάρουμε για σένανε μικρέ», φώναξαν ακόμη οι διαδηλωτές, ενώ στις ομιλίες που έγιναν τονίστηκε πως όσοι ευθύνονται για την κατάσταση του σιδηροδρόμου, πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Οπως αναφέρει το politic.gr με την ολοκλήρωση της πορείας, φαναράκια αφέθηκαν στον ουρανό της Θεσσαλονίκης, ενώ σε μια συμβολική κίνηση οι συγκεκριμένοι έριξαν κόκκινη μπογιά στις ράγες.

Μάλιστα, σε δηλώσεις του ο εργαζόμενος της Hellenic Train, Μάριος Ζούρκα, τόνισε ότι έναν χρόνο μετά δεν έχει γίνει τίποτα για να βελτιωθεί ο τομέας της ασφάλειας στον Σιδηρόδρομο, πάρα τις συνεχείς ενημερώσεις των σωματείων προς τους αρμόδιους φορείς.

 
Top