Συντετριμμένος είναι ο πατέρας του 15χρονου Θοδωρή που παρασύρθηκε θανάσιμα από οδηγό αυτοκινήτου ενώ επέστρεφε σπίτι μαζί με τα αδέρφια του οδηγώντας το ποδήλατό του. Παρασύρθηκε όταν επιχείρησε να διασχίσει τον δρόμο και ο θάνατός του ήταν ακαριαίος. Η σορός του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Αμαλιάδας όπου εργάζεται η μητέρα του ως νοσηλεύτρια.

Ο τραγικός πατέρας μίλησε στην εκπομπή "Μαζί σου" και αποκαλύπτει ότι ήταν αυτός που μεγάλωσε μόνος του τα τέσσερα παιδιά του καθώς έχει την κηδεμονία τους.

"Περπατούσαν τα παιδιά, έρχονταν από τον δρόμο. Στην άκρη, στον δρόμο, έρχονταν τα παιδιά μου, κάτω από την Αμαλιάδα, γυρνάγανε μαζί όλα και τα δύο ήταν κάτω από το πεζοδρόμιο και πάνω στην στροφή ερχόταν ένα φορτηγό και άναψε τα φώτα και αυτός έχασε τον έλεγχο και βγήκε έξω από τον δρόμο. Αυτός που οδηγούσε το αμάξι, που έπεσε πάνω στο παιδί μου. Το παιδί μου με τα πόδια ήταν..." είπε ο πατέρας και πρόσθεσε:

"Ήταν στο ποδήλατο. Ήταν 4 έρχονταν σιγά σιγά από την Αμαλιάδα. Ήταν τα 3 τα δικά μου, τα παιδιά μου και ένα άλλο γειτονόπουλο από εδώ. Μόνο ο μικρός είχε ποδήλατο, τα άλλα τρία δεν είχαν, κανένα δεν είχε ποδήλατο, μόνο ο μικρός είχε".

Όπως επεσήμανε: "Το δυστύχημα έγινε... είναι 100 μέτρα πιο πέρα από το σπίτι. Ήμουν στο σπίτι εγώ, ότι τα είχα πάρει τηλέφωνο πριν από πέντε λεπτά και είχαμε μιλήσει και μου λέει "ερχόμαστε πάνω, εδώ είμαστε στον Άη Γιάννη" μου λέει "φτάσαμε". Τα παιδιά μου με ειδοποίησαν, ήρθαν τρέχοντας. Ήταν καλό παιδί και ασχολιόταν με τα ποδήλατα και τέτοια, του άρεσαν αυτά τα πράγματα. Φιλότιμο, εργατικό, πολύ καλό παιδί. Μόνος μου τα έχω μεγαλώσει, είμαι χωρισμένος πολλά χρόνια και τα έχω εγώ τα παιδιά, έχω την επιμέλεια των παιδιών εγώ... Ο Θοδωρής ήταν ο μικρότερος ο τελευταίος"

Επίσης, η μητέρα του 15χρονου Θοδωρή μίλησε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και είπε:

«Ήταν λίγα μέτρα έξω από το σπίτι. Εκείνο το σημείο είναι επικίνδυνο, δεν υπάρχει φωτισμός, δεν υπάρχει τίποτα. Εγώ ξέρω ότι το παιδί ήταν στο πεζοδρόμιο με το ποδήλατο και την ώρα που πήγαινε να περάσει απέναντι στο πεζοδρόμιο, το παρέσυρε αυτός και το χτύπησε και ήταν ακαριαίο. Αυτός ήταν μεθυσμένος» είπε χαρακτηριστικά η γυναίκα που είπε ότι επιχείρησε να διαφύγει αλλά τον σταμάτησαν οι άλλοι γιοι της: "Γίνανε εξετάσεις, το ξέρω όμως ότι ήταν μεθυσμένος. Τον χτύπησε και μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο και πήγε να φύγει και τον βγάλανε τα παιδιά μου έξω, του σπάσανε τα τζάμια και τον έβγαλαν, σέρνοντας έξω". «Δεν δούλευα εγώ εκείνη την ώρα. Με πήραν τηλέφωνο γύρω στις 12. Ο Θοδωρής πήγαινε γυμνάσιο».
 
Top