Απολύτως ενδιαφέρουσα η συνέχεια της καταγγελίας οργισμένου θεατή για το "Από Μηχανής Θέατρο" αναδεικνύοντας τι συμβαίνει με τα εισιτήρια των θεατρικών παραστάσεων.
Η εταιρεία παραγωγής του έργου "Λυκόφως", στην οποία στείλαμε την καταγγελία, μας έδωσε την εξής σημαντική και κατατοπιστική απάντηση:
"Δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι συνέβη, εμείς ως παραγωγοί του Ζητιάνου είχαμε όντως (σήμερα) μια ακύρωση παράστασης επειδή ο πρωταγωνιστής δεν κατάφερε να επιστρέψει από την Κεφαλλονιά, όμως σε κάθε τέτοια περίπτωση τα χρήματα είτε επιστρέφονται, είτε ο πελάτης αλλάζει τα εισιτήρια για άλλη ημέρα όπως έγινε και για πολλούς που επικοινώνησαν με την viva".
Η θεατρική ομάδα Άνιμα, με σκηνοθέτη και κύριο εκπρόσωπο την Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη, που δίνει την παράσταση έχει αποφύγει μέχρι τώρα να μας δώσει κάποια επίσημη απάντηση ως προς τα ερωτήματα που θέσαμε και είναι τα εξής:
-Δικαιούται o θεατής, αν το θέλει, να πάρει τα χρήματά του πίσω εφόσον η παράσταση δεν δόθηκε;
-Είναι σωστό άλλος να πωλεί το εισιτήριο για την ίδια παράσταση 8 ευρώ κι άλλος ...15;
-Κι αν αυτό είναι ...σωστό εμπορικά, είναι δίκαιο να μην έχει την ίδια δυνατότητα και ο θεατής που -όχι εξ υπαιτιότητός του και ταλαιπωρούμενος- δεν είδε την παράσταση για την οποία είχε πληρώσει κανονικά το ακριβό εισιτήριο;
-Όλα αυτά δεν έχουν αρνητική αντανάκλαση (και μάλιστα σε εποχές οικονομικής κρίσης στην αντιμετώπιση των συνεπειών της οποίας οι λειτουργοί της Τέχνης κατά κανόνα στέκονται αρωγοί) στη θεατρική εκτέλεση και απήχηση ενός σπουδαίου έργου όπως ο "Ζητιάνος";
Απάντηση επίσης δεν έχουμε λάβει από το "Από Μηχανής Θέατρο" του κ. Δ. Μυλωνά. .
Η καταγγελία σε συνδυασμό πάντως με την απάντηση από την "Λυκόφως" οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τα χρήματα (πρέπει να) επιστρέφονται όταν υπάρχει ακύρωση παράστασης, κάτι που αρνήθηκε ο αρμόδιος του συγκεκριμένου θεάτρου και άρα μένει εκτεθειμένος. Επίσης παραμένει αναπάντητο το εύλογο ερώτημα γιατί η έκπτωση κατα την ηλεκτρονική έκδοση των εισιτηρίων δεν ισχύει όταν -με υπαιτιότητα του θεάτρου- ακυρώνεται μια παράσταση και οι θεατές καλούνται να την παρακολουθήσουν μια άλλη ημέρα, όταν πια έχει ενεργοποιηθεί η προσφορά...
Αναλυτικά, η καταγγελία όπως δημοσιευθηκε στο Press-Gr, έχει ως εξής:
Σε εποχή πνευματικής ξεραΐλας, ένα καλό θεατρικό έργο μοιάζει με όαση. Στο "Από Μηχανής Θέατρο", στο κέντρο της Αθήνας, είδα ότι παιζόταν «Ο γάμος του Καραχμέτη» του Παπαδιαμάντη. Πηγαίνοντας όμως εκεί, οι αρμόδιοι του θεάτρου ανακοίνωσαν ότι η παράσταση αναβάλλεται για κάποιον έκτακτο λόγο (ασθένεια ηθοποιού μάλλον). Πριν φύγω, βλέπω ότι την επομένη παίζει τον «Ζητιάνο» του Καρκαβίτσα. Κλείνω εισιτήρια, τα πληρώνω και τα παίρνω. Τουλάχιστον να δούμε αυτό. Αμ δε…
Φθάνοντας στο θέατρο την καθορισμένη ώρα, πληροφορούμαστε ότι και αυτή η παράσταση αναβάλλεται για κάποιον επίσης έκτακτο λόγο. Τι στο καλό...
Εκεί κάνεις το …λάθος να απευθυνθείς στον αρμόδιο του θεάτρου για να ρωτήσεις «τι γίνεται» και ειδικότερα αν μπορείς, αφού η παράσταση δεν θα δοθεί, να ακυρώσεις τα εισιτήρια και να πάρεις τα χρήματα πίσω, καθώς μάλιστα οι επόμενες παραστάσεις είναι σε ημερομηνίες που μάλλον θα απουσιάζεις εκτός Αθηνών. Σε κοιτάζει επιτιμητικά, σου κολλάει σχεδόν στη …μούρη τα «ψιλά γράμματα» του εισιτηρίου («ούτε Τράπεζα να είσαστε!» του σχολιάζεις σε ανάλογο ύφος) και σου ξεκαθαρίζει ότι «αυτό δεν γίνεται!».
Εκεί κάνεις το δεύτερο …λάθος. Του λες ότι τουλάχιστον θα πρέπει για τις επόμενες παραστάσεις -αν είναι να πάμε- να ισχύσει η έκπτωση που, από εκείνη την ίδια ημέρα, προσφέρεται στην τιμή του εισιτηρίου. Και όχι μικρή: Από 15 στα 8 ευρώ!
Στην αρχή κάνει τον χαζό, ότι δεν ξέρει κάτι περί εκπτώσεως και σου ζητά τάχα αφελώς περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά στη συνέχεια όταν αναγκάζεται να πάει στο κομπιούτερ και να το «διαπιστώσει», μαθαίνεις και τα …υπόλοιπα: «Εκπτώσεις κάνει η εταιρεία παραγωγής –η "Λυκόφως" του Γ. Λυκιαρδόπουλου- στα δικά της εισιτήρια, εμείς εδώ στο θέατρο –που έχει ιδιοκτήτη τον Δ. Μυλωνά- δεν κάνουμε». Στα εισιτήρια που του έχεις προ-πληρώσει, προκαταβολικά και …μετρητά για την ίδια παράσταση και το αυτό έργο. Ως ηλίθιος…
Πείτε μου, υπάρχει σωσμός; Υπάρχει;
Ένας οργισμένος θεατής
-Όλα αυτά δεν έχουν αρνητική αντανάκλαση (και μάλιστα σε εποχές οικονομικής κρίσης στην αντιμετώπιση των συνεπειών της οποίας οι λειτουργοί της Τέχνης κατά κανόνα στέκονται αρωγοί) στη θεατρική εκτέλεση και απήχηση ενός σπουδαίου έργου όπως ο "Ζητιάνος";
Απάντηση επίσης δεν έχουμε λάβει από το "Από Μηχανής Θέατρο" του κ. Δ. Μυλωνά. .
Η καταγγελία σε συνδυασμό πάντως με την απάντηση από την "Λυκόφως" οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τα χρήματα (πρέπει να) επιστρέφονται όταν υπάρχει ακύρωση παράστασης, κάτι που αρνήθηκε ο αρμόδιος του συγκεκριμένου θεάτρου και άρα μένει εκτεθειμένος. Επίσης παραμένει αναπάντητο το εύλογο ερώτημα γιατί η έκπτωση κατα την ηλεκτρονική έκδοση των εισιτηρίων δεν ισχύει όταν -με υπαιτιότητα του θεάτρου- ακυρώνεται μια παράσταση και οι θεατές καλούνται να την παρακολουθήσουν μια άλλη ημέρα, όταν πια έχει ενεργοποιηθεί η προσφορά...
Αναλυτικά, η καταγγελία όπως δημοσιευθηκε στο Press-Gr, έχει ως εξής:
Σε εποχή πνευματικής ξεραΐλας, ένα καλό θεατρικό έργο μοιάζει με όαση. Στο "Από Μηχανής Θέατρο", στο κέντρο της Αθήνας, είδα ότι παιζόταν «Ο γάμος του Καραχμέτη» του Παπαδιαμάντη. Πηγαίνοντας όμως εκεί, οι αρμόδιοι του θεάτρου ανακοίνωσαν ότι η παράσταση αναβάλλεται για κάποιον έκτακτο λόγο (ασθένεια ηθοποιού μάλλον). Πριν φύγω, βλέπω ότι την επομένη παίζει τον «Ζητιάνο» του Καρκαβίτσα. Κλείνω εισιτήρια, τα πληρώνω και τα παίρνω. Τουλάχιστον να δούμε αυτό. Αμ δε…
Φθάνοντας στο θέατρο την καθορισμένη ώρα, πληροφορούμαστε ότι και αυτή η παράσταση αναβάλλεται για κάποιον επίσης έκτακτο λόγο. Τι στο καλό...
Εκεί κάνεις το …λάθος να απευθυνθείς στον αρμόδιο του θεάτρου για να ρωτήσεις «τι γίνεται» και ειδικότερα αν μπορείς, αφού η παράσταση δεν θα δοθεί, να ακυρώσεις τα εισιτήρια και να πάρεις τα χρήματα πίσω, καθώς μάλιστα οι επόμενες παραστάσεις είναι σε ημερομηνίες που μάλλον θα απουσιάζεις εκτός Αθηνών. Σε κοιτάζει επιτιμητικά, σου κολλάει σχεδόν στη …μούρη τα «ψιλά γράμματα» του εισιτηρίου («ούτε Τράπεζα να είσαστε!» του σχολιάζεις σε ανάλογο ύφος) και σου ξεκαθαρίζει ότι «αυτό δεν γίνεται!».
Εκεί κάνεις το δεύτερο …λάθος. Του λες ότι τουλάχιστον θα πρέπει για τις επόμενες παραστάσεις -αν είναι να πάμε- να ισχύσει η έκπτωση που, από εκείνη την ίδια ημέρα, προσφέρεται στην τιμή του εισιτηρίου. Και όχι μικρή: Από 15 στα 8 ευρώ!
Στην αρχή κάνει τον χαζό, ότι δεν ξέρει κάτι περί εκπτώσεως και σου ζητά τάχα αφελώς περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά στη συνέχεια όταν αναγκάζεται να πάει στο κομπιούτερ και να το «διαπιστώσει», μαθαίνεις και τα …υπόλοιπα: «Εκπτώσεις κάνει η εταιρεία παραγωγής –η "Λυκόφως" του Γ. Λυκιαρδόπουλου- στα δικά της εισιτήρια, εμείς εδώ στο θέατρο –που έχει ιδιοκτήτη τον Δ. Μυλωνά- δεν κάνουμε». Στα εισιτήρια που του έχεις προ-πληρώσει, προκαταβολικά και …μετρητά για την ίδια παράσταση και το αυτό έργο. Ως ηλίθιος…
Πείτε μου, υπάρχει σωσμός; Υπάρχει;
Ένας οργισμένος θεατής