Ένα πολύ όμορφο ντοκιμαντέρ για τον Βασίλη Σπανούλη με τίτλο «Limitless» ετοίμασε η Ευρωλίγκα, το οποίο και προβλήθηκε από τη Nova.

Σ’ αυτό, ο «V-Span» άνοιξε την καρδιά του, όπου έκανε μία μίνι αναδρομή της καριέρας του, ωστόσο το συγκεκριμένο φιλμ δεν στέκεται μόνο στα επιτεύγματα του αρχηγού του Ολυμπιακού στο παρκέ. 

Αλλά, δείχνει και την ανθρώπινη και πατρική πλευρά του «Kill Bill», ενώ στη συνέχεια μιλούν για εκείνον και άνθρωποι της ζωής του, όπως η μητέρα και η σύζυγός του, αλλά ακόμη οι Ντούσαν Ίβκοβιτς, Παναγιώτης Γιαννάκης, Γιάννης Σφαιρόπουλος, Γιώργος Πρίντεζης, Κώστας Παπανικολάου, Βαγγέλης Μάντζαρης, Μίλαν Τόμιτς, Ανδρέας Γκατζούλης, Νίκος Ζήσης, Θοδωρής Παπαλουκάς… 

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Βασίλης Σπανούλης: 

Για τον Νίκο Ζήση: «Με τον Νίκο έχουμε απίστευτη σχέση. Γνωριστήκαμε όταν ήμουν 16 και από τότε είμαστε σαν αδέλφια. Χάρηκα που κατέκτησε την Ευρωλίγκα». 

Για το μπάσκετ: «Ο κόσμος αγαπάει το μπάσκετ. Μας σέβονται, αλλά και οι φίλαθλοι αγαπούν το ελληνικό μπάσκετ. Έτσι όπως έγινε η Ευρωλίγκα είναι καταπληκτική. Γίνεται χαμός. Υπάρχει σασπένς και αλλάζει συνεχώς η βαθμολογία». 

Για την Ολυμπία Χοψονίδου: «Την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή. Ήξερα πως θα είναι η γυναίκα της ζωής μου. Έχει σπουδαία προσωπικότητα. Είναι σπουδαία σύζυγος, φίλη και μητέρα. Νιώθω ευλογημένος που έκανα οικογένεια με την Ολυμπία. Προσπαθώ να είμαι καλός πατέρας και να αναθρέψω καλά άτομα για την κοινωνία. Θέλω να αρχίσουν από το μηδέν, να μην τους χαριστεί τίποτα και να είναι καλά άτομα για την κοινωνία». 

Για τον αδελφό του, Δημήτρη: «Ο Δημήτρης είναι πολύ σημαντικός για εμένα. Ήταν φίλος, αδελφός και πατέρας». 

Για τη μητέρα του: «Η μητέρα μου αφιέρωσε όλη της τη ζωή σε εμάς και το σέβομαι. Την έχω πάντα μαζί μου και την βλέπω όσο περισσότερο μπορώ και είναι κάτι απίστευτο για εμένα εκείνη». 

Για το ξεκίνημα στο μπάσκετ: «Όταν ήμουν 10-11 χρονών, είχα αντιληφθεί ότι έχω κάτι παραπάνω από τα υπόλοιπα τα παιδιά, ότι μπορώ να παίξω λίγο καλύτερα». 

Για το πρώτο καιρό στο Μαρούσι: «Έπειτα από τέσσερα χρόνια στο Μαρούσι, έγινα αυτό που ήθελα. Ένας πολύ σημαντικός παίκτης και έκανα το Μαρούσι μία νικήτρια ομάδα». 

Για τη μετακίνηση στον Παναθηναϊκό: «Ήταν ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου και ήταν πολύ σημαντικό για κάθε παίκτη με φιλοδοξίες». 

Για την απόφαση να πάει στον Ολυμπιακό: «Από μικρός δεν ήθελα να είμαι στην καλύτερη ομάδα. Ήθελα να είμαι σε κάποια που κυνηγά την επιτυχία και την αναβάθμιση και να είμαι μέλος αυτής της επιτυχίας. Αυτή ήταν η διαφορά μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού τότε». 

Για τον Ντούσαν Ίβκοβιτς: «Ήταν μεγάλη τιμή να συνεργαστώ με τον κόουτς Ίβκοβιτς, ο οποίος είναι ένας που καλύτερους προπονητές». 

Για τον Ολυμπιακό: «Ήταν η μοίρα μου να παίξω στον Ολυμπιακό». 

Για το πώς διαχειρίζεται τους τραυματισμούς: «Με πιάνει τρέλα όταν μένω εκτός εξαιτίας τραυματισμών. Ακόμα κι όταν πονάω, προσπαθώ να επιστρέφω γρήγορα. Πρέπει να μαθαίνεις να παίζεις με πόνο, γιατί μεγαλώνεις και υπάρχουν πολλά παιχνίδια και προπονήσεις». 

Για την Ευρωλίγκα του 2012: «Ίσως ο θεός να έδωσε το τρόπαιο αυτό, γιατί το αξίζαμε βάσει της δουλειάς που είχαμε κάνει όλη την χρονιά Ο κόουτς Ίβκοβιτς μας εξήγησε πως μπορεί να μην έχουμε άλλη ευκαιρία να βρεθούμε μπροστά στο τρόπαιο. Πριν εκτελέσει τη δεύτερη βολή ο Σισκάουσκας, είπα στους παίκτες να πάρουν το ριμπάουντ. Ήμουν ήρεμος και έτοιμος να πάρω τη σωστή απόφαση. Ο κατάλληλος παίκτης βρέθηκε στο κατάλληλο σημείο γι' αυτό το floater που του αρέσει. Η μπάλα μέσα και... είμαστε πρωταθλητές Ευρώπης»». 

Για την Ευρωλίγκα του 2013: «Μετά το πρώτο ημίχρονο, προσπάθησα να συνειδητοποιήσω ποιος είμαι γι' αυτή την ομάδα και προσπάθησα να συγκεντρωθώ. Από την αρχή της καριέρας μου στον Ολυμπιακό κέρδιζα τον σεβασμό με την σκληρή δουλειά μου και το πάθος μου. Αγαπώ να έχω την ευθύνη και να καθορίζω το παιχνίδι είτε με σουτ είτε με πάσα, είτε με μία άμυνα. Νομίζω πως ο, τι κι αν κάνεις στη ζωή σου, γεννιέσαι ηγέτης. Γιατί όλα έρχονται από την καρδιά σου». 

Η μητέρα του Βασίλη Σπανούλη: 

«Ήταν ένα πολύ ζωντανό και ώριμο παιδί. Όταν έφτασε στα 12 και έπρεπε να διαλέξει ποιο άθλημα θα ήθελε να ακολουθήσει, επέλεξε το μπάσκετ. Τού είχε φέρει ο πατέρας του μία μπλούζα και σορτσάκι των Ρόκετς. Ο Βασίλης και ο Δημήτρης εκτονώθηκαν με το μπάσκετ. Την άλλη μέρα που πέθανε ο μπαμπάς τους, είχαν προπόνηση και πήγαν κανονικά. Δεν είχαν προβλήματα τα παιδιά, δεν έκαναν άσχημα πράγματα και πιστεύω πως αυτό γινόταν επειδή έπαιζαν μπάσκετ. Από πολύ μικρά, ήξεραν που παίζουν όλοι οι παίκτες. Ο προπονητής του μου είχε πει μετά την πρώτη προπόνηση πως ο Βασίλης θα παίζει στα μεγάλα σαλόνια της Ευρώπης. Ένας θείος του μάς έλεγε πως ο Βασίλης μπορεί να περάσει μέσα από ποτάμι και να μη βραχεί». 

Ολυμπία Χοψονίδου: 

Για το πώς γνωρίστηκε με τον Βασίλη Σπανούλη: «Γνωριστήκαμε κατά την διάρκεια των διακοπών μας. Περπατούσα στην παραλία και άκουσα τον Μπουρούση να με φωνάζει. Ήταν κοινός μας φίλος και μας σύστησε». 

Για την άλλη πλευρά του Βασίλη Σπανούλη: «Είναι πολύ καλός πατέρας. Του αρέσει να ασχολείται με τα παιδιά. Εξαιτίας του χαμού του πατέρα του προσπαθεί να είναι συνεχώς με τα παιδιά». 

Θοδωρής Παπαλουκάς: 

Για τους Σπανούλη και Ζήση: «Είναι δύσκολο να κάνεις παρέα με τον Ζήση και τον Σπανούλη. Μιλούν συνέχεια για μπάσκετ». 

Για την σχέση του Βασίλη Σπανούλη με τον πατέρα του: «Αγαπούσε τον πατέρα του, όπως καταλαβαίνω από όσα λέει. Πιστεύω πως ένας από τους λόγους που έγινε τόσο σπουδαίος παίκτης, είναι γιατί του το υποσχέθηκε». 

Μίλαν Τόμιτς: 

Για τις πρώτες του εικόνες από τον Σπανούλη: «Όταν ήταν στον Παναθηναϊκό και παίζαμε απέναντί του, έλεγα μέσα μου πως θέλω να τον έχω στην ομάδα μου». 

Ντούσαν Ίβκοβιτς: 

Για την κατάκτηση της Ευρωλίγκας το 2012: «Δεν θα ξεχάσω πως αρχίσαμε την σεζόν. Κανείς δεν πίστευε πως θα τα καταφέρναμε, αλλά κάθε μέρα βελτιωνόμασταν. Η ΤΣΣΚΑ ήταν φαβορί. Ήταν σαν θαύμα. Ήταν η μοίρα. Δεν μου αρέσει να μιλάω εκ των υστέρων. Ξέρω πως ο πιο επαγγελματίας ήταν ο Σπανούλης. Δεν υπήρχε άλλος νικητής σαν αυτόν στο τελευταίο σουτ. Δεν το λέω για να κάνω κομπλιμέντο. Λέω κάτι που το γνωρίζουν όλοι όσοι ασχολούνται με το μπάσκετ. Εκείνο το φάιναλ φορ ήταν εξαιρετικό». 

Για το πώς θα περιέγραφε τον Σπανούλη με μία λέξη: «Τίγρης». 

Κώστας Παπανικολάου: 

Για το έπος της Πόλης: «Ήμασταν τυχεροί που είχαμε έναν τόσο έμπειρο προπονητή. Νομίζω πως ο Σπανούλης είναι ένας εξαιρετικός ηγέτης και νικητής στο γήπεδο και στη ζωή». 

Βαγγέλης Μάντζαρης: 

Για τη συμβουλή του Σπανούλη, το 2012: «Θυμάμαι πως ήμουν με τον Σλούκα και τον Παπανικολάου και λέγαμε τί θα γίνει και αν χάσουμε. Η ΤΣΣΚΑ ήταν πολύ μεγάλη αντίπαλος Ο Μπίλι ήρθε και μας είπε ότι αυτός θα μπορεί να είναι ο τελευταίος μας τελικός και μας είπε να τα δώσουμε όλα». 

Ανδρέας Γκατζούλης: 

Για τη γνωριμία του με τον Σπανούλη: «Η πρώτη μου γνωριμία με τον Βασίλη ήταν το 1995. Μετά το παιχνίδι του αδερφού του, είχα πάει να πω στον πατέρα του συγχαρητήρια για τον Δημήτρη. Τότε ο πατέρας του μου είπε πως ο μικρός μου ο γιος θα γίνει μεγάλος και τρανός, θα παίξει στο ΝΒΑ, στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Ήταν ένα ντέρμπι, Μαρούσι-ΑΕΚ και πριν το παιχνίδι ο Βασίλης είχε πυρετό 38.8. Τελικά, ο Βασίλης έπαιξε και είχε βάλει 26 πόντους. Το βράδυ πήγαμε στο νοσοκομείο και τον ρώτησα πως είναι. Εκείνος μου είπε ότι ο Τζόρνταν έκανε τα ρεκόρ του όταν είχε πυρετό». 

Για τον τρόπο που δουλεύει ο Βασίλης Σπανούλης: «Είναι ένα παιδί που δουλεύει 100% κάθε μέρα. Δεν έχει δικαιολογίες. Είναι στο 100% από το ζέσταμα ως την αποθεραπεία. Κάθε μέρα κάνει έξτρα προπόνηση και αυτό είναι το μυστικό που η σωματική κατάσταση δεν συμβαδίζει με την ηλικία του». 

Για το πώς θα περιέγραφε τον Σπανούλη με μία λέξη: «Οικογενειάρχης». 

Γιώργος Πρίντεζης: 

«Όταν πάμε για καφέ μιλάει συνεχώς για μπάσκετ. Οι συμπαίκτες μου με κοιτούν για αλλάξω το θέμα. Μπορεί να πω κάτι για αυτοκίνητα, αλλά συνεχίζει να μιλάει για το μπάσκετ. Αυτός είναι ο Μπίλι και έτσι τον αγαπάμε». 

Για το 2012: «Κάποιες φορές, οι μικρές στιγμές αλλάζουν όχι μόνο τη ζωή σου αλλά και μία ολόκληρη ομάδα». 

Παναγιώτης Γιαννάκης: 

Για τη περίοδο στο Μαρούσι: «Η περίοδος στο Μαρούσι τού έδειξε πως να γίνει σταρ. Έτσι, ο Παναθηναϊκός επέλεξε να τον αποκτήσει». 

Γιάννης Σφαιρόπουλος: 

Για τη διαμόρφωση του ηγέτη Σπανούλη: «Ο Βασίλης έδειξε ότι είχε κάτι ήδη μέσα του, αλλά το δούλεψε και κατάφερε να μας δείξει το μάξιμουμ των δυνατοτήτων του τα τελευταία χρόνια». 

Για το πώς θα χαρακτήριζε τον Βασίλη Σπανούλη με μία λέξη: «Νικητής».

πηγή: sport-fm.gr

 
Top