Η Google θέλει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε ταινίες στο σαλόνι μας, μέσα από την αίτηση για μία νέα ευρεσιτεχνία.
Η πατέντα της Google κάνει λόγο για μεγάλες οθόνες που θα μπορούν να εγκατασταθούν στον τοίχο του σαλονιού, με πολλές οθόνες θα μπορούν να τοποθετηθούν η μία πλάι στην άλλη, με ελάχιστα περιθώρια σε κάθε οθόνη, έτσι ώστε να μπορούν όλες οι οθόνες μαζί να σχηματίσουν ένα σύνολο που θα προβάλλει μία ενιαία εικόνα. Προφανώς, μία τέτοια λύση θα μπορούσε να βρει εφαρμογή και στον τομέα της ψηφιακής σήμανσης, πεδίο το οποίο ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις.
Ένα από τα κεντρικά σημεία της φιλοσοφίας της Google είναι να μην υπάρχουν περιθώρια γύρω από την οθόνη, έτσι ώστε να μπορεί η εικόνα να συνεχίζεται απρόσκοπτα από το ένα σημείο στο άλλο, προκειμένου να είναι το συνολικό αποτέλεσμα όμοιο με εκείνο που θα είχε ο κάτοχος μίας γιγάντιας οθόνης πολλών ιντσών.
Η Google είχε καταθέσει μία αίτηση ευρεσιτεχνίας με παρόμοιο περιεχόμενο το 2013, ενώ είναι εμφανές ότι η εταιρεία ασχολείται εδώ και αρκετό καιρό με το θέμα της σύνδεσης πολλών οθονών σε παράθεση με σκοπό την προβολή περιεχομένου σε περισσότερες ίντσες. Μένει να δούμε μία τελική πρόταση από την Google, πέρα από την αίτηση για την ευρεσιτεχνία.
Πηγή
Η πατέντα της Google κάνει λόγο για μεγάλες οθόνες που θα μπορούν να εγκατασταθούν στον τοίχο του σαλονιού, με πολλές οθόνες θα μπορούν να τοποθετηθούν η μία πλάι στην άλλη, με ελάχιστα περιθώρια σε κάθε οθόνη, έτσι ώστε να μπορούν όλες οι οθόνες μαζί να σχηματίσουν ένα σύνολο που θα προβάλλει μία ενιαία εικόνα. Προφανώς, μία τέτοια λύση θα μπορούσε να βρει εφαρμογή και στον τομέα της ψηφιακής σήμανσης, πεδίο το οποίο ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις.
Ένα από τα κεντρικά σημεία της φιλοσοφίας της Google είναι να μην υπάρχουν περιθώρια γύρω από την οθόνη, έτσι ώστε να μπορεί η εικόνα να συνεχίζεται απρόσκοπτα από το ένα σημείο στο άλλο, προκειμένου να είναι το συνολικό αποτέλεσμα όμοιο με εκείνο που θα είχε ο κάτοχος μίας γιγάντιας οθόνης πολλών ιντσών.
Η Google είχε καταθέσει μία αίτηση ευρεσιτεχνίας με παρόμοιο περιεχόμενο το 2013, ενώ είναι εμφανές ότι η εταιρεία ασχολείται εδώ και αρκετό καιρό με το θέμα της σύνδεσης πολλών οθονών σε παράθεση με σκοπό την προβολή περιεχομένου σε περισσότερες ίντσες. Μένει να δούμε μία τελική πρόταση από την Google, πέρα από την αίτηση για την ευρεσιτεχνία.
Πηγή