Κατακόρυφη αύξηση στον ημερήσιο χρόνο τηλεθέασης φέρνει η καραντίνα, με τους τηλεθεατές να περνούν πλέον περισσότερες από 8 ώρες με ανοικτή την τηλεόραση. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, την εβδομάδα 11 έως 17 Μαρτίου (με ημερομηνία εκκίνησης δηλαδή την ημέρα που έκλεισαν τα σχολεία), ο μέσος χρόνος τηλεθέασης για το σύνολο του κοινού αυξήθηκε κατά 48 λεπτά αγγίζοντας τα 471 λεπτά, έναντι 423 σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα (από τις 4 έως τις 10 Μαρτίου). Σημαντική αύξηση, σχεδόν κατά 45%, σημειώθηκε στον ημερήσιο χρόνο τηλεθέασης των παιδιών ηλικίας 4 ετών έως 17 ετών. Με τα σχολεία να παραμένουν κλειστά, ο χρόνος που πέρασαν οι νέοι τηλεθεατές μπροστά σε ανοικτούς δέκτες εκτοξεύτηκε από 222 σε 318 λεπτά την ημέρα. Η αύξηση ξεπερνά το 50% , αν συγκριθεί με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019, κατά την οποία ο μέσος χρόνος τηλεθέασης για τα παιδιά δεν ξεπερνούσε τα 216 λεπτά.
Ο υψηλότερος χρόνος παραμονής μπροστά σε ανοικτούς δέκτες σημειώνεται στις γυναίκες που «σπάνε» ρεκόρ με συνολικά 532 λεπτά, δηλαδή 8 ώρες και 52 λεπτά με πατημένο το «on» στην τηλεοπτική τους συσκευή.