Σε επιστολή της η Ένωση Καταναλωτών Κρήτης ζητά την παρέμβαση του κράτους για το ζήτημα των πρώην ασφαλισμένων των εταιρειών “Ασπίς Πρόνοια και CMMERCIAL VALUE”, που αφορά χιλιάδες καταναλωτές, που αγωνιούν πότε θα αποζημιωθούν.

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έχει στείλει  επιστολή στον Υπουργό Οικονομίας από την περίοδο της προηγούμενης κυβέρνησης, μεταφέροντας την αγωνία τους και ζητώντας την λήψη μέτρων. Στην Επιστολή της η ΄Ενωση, μεταξύ των άλλων αναφέρει: “κ.Υπουργέ, Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, με επιστολή της, ζήτησε την προσωπική παρέμβαση του Πρωθυπουργού της Χώρας , καλώντας τον να αναλάβει πολιτική λύση, για την πώληση της τεράστιας ακίνητης περιουσίας της υπό ασφαλιστική εκκαθάριση εταιρείας “Ασπίς Πρόνοια”,ώστε να εισρέψουν έσοδα στα ταμεία της εκκαθάρισης ,για να διανεμηθούν στους δικαιούχους η αποζημίωση.

Παρά ταύτα, καμία πρωτοβουλία και κίνηση δεν έγινε, μέχρι σήμερα, ώστε οι δικαιούχοι που βρίσκονται στην κατάσταση ,να έχουν αποζημιωθεί στο ελάχιστο 6-8%, και όχι όλοι.

Η τύχη των ασφαλισμένων των Εταιρειών Ασπίς Πρόνοια και CMMERCIAL VALUE, και το ζήτημα των αποζημιώσεων είναι Εθνική υπόθεση και πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα και δίκαια Γνώμη μας είναι ότι, οι πρώην ασφαλισμένοι, ένα μεγάλο μέρος των ασφαλισμένων, νοιώθουν την αδικία πάνω τους βαρειά, διότι :

α)Δεν βρέθηκαν στην λίστα

β)Εκείνοι που κατέφυγαν δικαστικά για να ενταχθούν στην κατάσταση των δικαιούχων, αλλά οι ανακοπές τους απορρίφθηκαν τελεσιδίκως, στερούμενοι το δικαίωμα να προσφύγουν στον Αρειο Πάγο, βάσει του ισχύοντος Ασφαλιστικού Νόμου.

γ)Επειδή υπάρχουν δύο κατηγορίες πολιτών , που άλλοι δικαιώθηκαν τελεσιδίκως και άλλοι απορρίφθηκαν τελεσιδίκως, διότι ο καθένας προσέφυγε δικαστικά μόνος του και η κάθε δικαστική απόφαση δεν δημιουργεί δικαστικό τετελεσμένο, και επειδή το δίκιο είναι ένα ,ζητάμε την άμεση κινητοποίηση του θέματος πολιτικά, με σκοπό την δικαίωση και αποζημίωση χιλιάδων πρώην ασφαλισμένων των εταιρειών , που χρόνια περιμένουν να αποζημιθούν.

Τέλος ζητάμε άμεση αποζημίωαη και όχι αναμονή, διότι η υπομονή των δικαιούχων αποζημίωση έχει εξαντληθεί . 

Με Εκτίμηση Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
 Ιωάννα Μελάκη”.





 
Top