Ioannis Fronimakis

Προσωπική εμπειρία: Ξυπνώντας ένα πρωί η γυναίκα μου μου είπε ότι έχει τσούξιμο στα μάτια και... λίγο πόνο στην πλάτη.
Της κάνω τεστ στο σπίτι και βγήκε θετικό.
Πάμε με χωριστά αυτοκίνητα στο Κ.Υ Βαμου και λέω σε 1 γιατρό "έκανα τεστ στην γυναίκα μου και βγήκε θετικό". "Έχει και κάποια συμπτώματα".
Της κάνει τεστ και αυτή και μου λέει "Δεν έχει τίποτα αλλά αφού μου λέτε ότι σας βγήκε θετική ας γυρίσει σπίτι και ας μπει σε καραντίνα 10 μέρες και μετά ξαναελαστε"!!!
Φυσικά και δεν ακολούθησα τις "οδηγίες" της  και την πήγα σε κέντρο για να κάνει τεστ. Και εγώ φυσικά.
Μας παίρνει τηλ η μικροβιολογος (φίλη) και μου λέει: " Γιάννη δεν είναι άρρωστη η γυναίκα σου?? Γιατί έχει πάρα πολύ υψηλό ιοικο φορτίο" (Εγώ αρνητικός)
Πράγματι λίγο μετά είχε 39.5 πυρετό. Πήραμε τηλ στο ΚΥ και μας πήρανε από τον Εοπυ.
Οι οδηγίες?? "μετράτε τον πυρετό και παίρνετε Ντεπον"
Κάποιο φάρμακο? Ρωτάμε??  Όχι, όχι λέει μόνο Ντεπον και παρακολούθηση.!!!!
Φυσικά και δεν ακολούθησα τις "οδηγίες" Ρώτησα φίλους μου γιατρούς Ρώσους και Γερμανούς τι να κάνω αφού τους περιέγραψα την κατάσταση και τους είπα και τι μου είπαν.
Καταρχήν τρελάθηκαν με αυτό "μέτρα τον πυρετό και πάρε Ντεπον και τίποτα άλλο".
Τεσπα μου είπαν τι σκευάσματα πρέπει αμέσως να της δώσω. 5 διαφορετικά χάπια και μια ένεση. Πήγα σε φίλο ιδιωτικό γιατρό. Μου λέει με άγχος "Γιάννη δεν μπορώ να στα γράψω στην γυναίκα σου γιατί οι οδηγίες λένε άλλα" (Τίποτα Δλδ).!!!!!. Και η γυναίκα, ξέρεις, είναι καταγεγραμενη τώρα στο σύστημα!!!!
Του λέω οκ βρε γράψτα στο τάδε ΑΜΚΑ. Τεσπα της τα έδωσα και εκεί που ελιωνε στον πυρετό 48 ώρες σε 2 ημέρες είχε δέκατα και σε άλλες 2 έγινε τελείως καλά.
Επειδή γνωρίζω πολλούς που έχουν κολλήσει κορονοϊό και τους έχω ρωτήσει διαπίστωσα ότι αυτή είναι η συνήθης πρακτική και ότι σε όλους λένε σπίτι και Ντεπον.
Γνωρίζω ότι φίλοι με ηπιότερα συμπτώματα από την γυναίκα μου μετά από 6-7 ημέρες πυρετού αναγκάζονταν να μπουν νοσοκομείο αφού ο πυρετός τους είχε κάνει ζημιά. Αυτό φυσικά είναι συνέπεια του εγκληματικού πρωτοκόλλου που λέει "Ντεπον και σπίτι" από γιατρούς που για την παραμικρή ίωση και για οποιονδήποτε λόγο σου γράφουν ένα κάρο φάρμακα.
Δεν είναι αυτό παράξενο??
Ως εκ τούτου  πιστεύω ότι ΕΠΊΤΗΔΕΣ υπάρχει αυτό το πρωτόκολλο ώστε να βοηθάει στην βαρύτερη νόσηση και να υπάρχουν εισαγωγές στα νοσοκομεία, νούμερα υψηλά και έτσι να δικαιολογεί όλη αυτήν την τρομοκρατία, τα lockdown και τον υποχρεωτικό εμβολιασμό.
Οι γιατροί όμως, γιατί, δεν προσπαθούν να κάνουν το καθήκον τους και να βοηθήσουν τους ανθρώπους ώστε να μην χρειαστούν νοσηλείας σε νοσοκομείο με ενδεχόμενο κίνδυνο για την ζωή τους?
Τι είναι αυτό που τους υποχρεώνει να μην κάνουν τίποτα και τι σκοπιμότητα εξυπηρετούν εαν δεν καταγγέλλουν όλα αυτά??.
Σύμφωνα με τους γιατρούς που συμβουλευθηκα η γυναίκα μου πολύ πιθανόν να πάθαινε πνευμονία εαν δεν λάμβανε την αγωγή.
Φίλη μου σε παρόμοια κατάσταση που νοσισε παράλληλα με την γυναίκα μου τελικά μπήκε στο νοσοκομείο μετά από 7 ημέρες 39 πυρετό. Εκεί της έδωσαν τα μισά φάρμακα από αυτά που έδωσα εγώ στην γυναίκα και έγινε σε 2 ημέρες καλά.
Και ρωτάω για ακόμα μια φορά. Γιατί δεν της τα έδιναν από την 2η ημέρα ώστε να λυθεί το θέμα στην γέννηση του?? Για να μπουν στο νοσοκομείο?? Να χειροτερεύει η κατάσταση τους? Να λένε κοιτάξτε γέμισαν τα νοσοκομεία κσι τρέξτε να εμβολιαστουμε γιατί θα πεθάνουμε όλοι?? Και γιατί όλοι αυτοί οι 10δες που μου περιέγραψαν την ίδια (εγκληματική) αντιμετώπιση που είχε η γυναίκα μου δεν το καταγγέλλουν ώστε να αποκαλυφθεί η αλήθεια?
Γιατί αυτή είναι η γ@μημενη αλήθεια. Ο τρόπος διαχείρισης του θέματος βοηθάει στο να αρρωσταινουν οι άνθρωποι? (και ως εκ τούτου και να πεθαίνουν κάποιοι από αυτούς).
Διάβαζα ότι εαν δινόταν φάρμακα σε αρχικό στάδιο τότε το 90% δεν θα χρειαζόταν νοσηλεία σε νοσοκομείο και μου ήταν δύσκολο να το πιστέψω.
Τώρα το ΞΈΡΩ.
Αυτοί λοιπόν που δεν κάνουν το καθήκον τους, ούτε κατ ελάχιστον, ας πάψουν να κουνάνε το δάχτυλο τους γιατί είναι μολυσμένο. Έχετε τεράστια ευθύνη ένας ένας, ως φυσικά πρόσωπα για ότι συμβαίνει. (Όσοι επ πάση περιπτώσει δεν κάνετε το χρέος σας)
Και μπορεί εσείς να έχετε την δυνατότητα να πάρετε ψεύτικο πιστοποιητικό εμβολιασμού (Γιάννης πίνει Γιάννης κερνά) και να μας εμβολιάζεται με το ζόρι, μπορεί να έχετε το ακαταδίωκτο και να κρύβεστε πίσω από ένα ναζιστικής έμπνευσης πρωτόκολλο αλλά αυτό που κάνετε είναι εγκληματικό που δεν παραγραφετε, δεν ξεπλένετε, δεν δικαιολογειται, δεν συγχωριεται.
Είσαστε αυτό που είσαστε (ξέρετε εσείς) και αυτό δεν μπορεί πλέον να κρυφτεί
ΥΓ το σχόλιο μου το τελευταίο δεν αφορά το σύνολο των γιατρών φυσικά γιατί ξέρω αρκετούς που τελείως ιδιωτικά συμβουλεύουν γνωστούς και φίλους στο τι να κάνουν με αυτό το θέμα. Ένας από αυτούς που παρέκαμψαν το πρωτόκολλο είναι και ένας από αυτούς που με συμβούλεψαν. Και τον-την ευχαριστώ
 
Top