Ο θείος του δράστη που δολοφόνησε την άτυχη Δώρα και μετά αυτοκτόνησε ξέσπασε μιλώντας (αλλά και προκαλώντας) στο «Πρωινό»...  

«Το παιδί δεν είναι το τέρας που το παρουσιάζετε, αυτό είναι η ένστασή μου. Λένε για ένα σπίτι πολλών χιλιάδων ευρώ, αλλά το σπίτι που λένε είναι το σπίτι της πρώην γυναίκας του. Έχουν μπλέξει πολλές ειδήσεις σε μία.



Ο ανιψιός μου ήταν ένας άνθρωπος ερωτευμένος, παθιασμένος με την κοπέλα, όπως είναι ο καθένας με την σχέση του, και καλά κάνει και είναι ο καθένας με τη σχέση του έτσι, γιατί έτσι πρέπει να είσαι. Κι από εκεί και πέρα, η καθεμία από εσάς θα πρέπει να σέβεται αυτό που ο καθένας από εμάς σας προσφέρει, περισσότερο και από το περισσότερο. Όχι μέχρι να μας ρίξετε και άπαξ και σας φτιάξουμε τα σπίτια μας, τις δομές που θέλετε, ξαφνικά «α, τώρα θέλω και την ελευθερία μου», ε εντάξει ο καθένας από εμάς θα ζήλευε.



Ο καθένας όμως αντιδρά διαφορετικά. Δεν πήρε ένα όπλο απλά ξαφνικά και γύρισε και έκανε έτσι. Για να φτιάσει στο σημείο να γίνει αυτό και πολύ περισσότερο για να αυτοκτονήσει, που αυτό για να το κάνει άνθρωπος είναι πολύ δύσκολο, πρέπει να την έχει λατρέψει. Κι από ότι άκουσα από την αδελφή μου χθες σας το είπε ότι «το παιδί μου είναι πολύ καλό, την αγαπούσε πολύ, δεν θέλω να πω τίποτα άλλο». Δεν δικαιολογώ καμία πράξη βίας, αλλά δεν μπορείτε να παρουσιάζεται όλους τους φονιάδες, σαν να είναι τα τέρατα που τους παρουσιάζετε.

Παρουσιάζετε τελευταία όλες τις γυναίκες σαν θύματα. Δεν είστε όλες θύματα. Υπάρχετε και εσείς που είστε με αγγελική μορφή, κούκλες, αλλά εξωτερικά μόνο. Το μέσα βάλτε μια άλλη λεξούλα. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, αλλά δεν θέλω να θίξετε κι εσείς την οικογένειά μου».
 
Top