Βαριές καταγγελίες από τον πρόεδρο του Ολυμπιακού για την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ: «Ο κ. Παππάς μπαινόβγαινε στο σπίτι και στο γραφείο μου» – «Δεν δέχτηκα να βάλω διευθυντές δικούς τους στον ΔΟΛ» – «Εγώ δεν θα το έκανα ποτέ, δεν είμαι λαγός»


Σε βαρίες καταγγελίες κατά της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη.

Ο κ. Μαρινάκης κατήγγειλε ο Αλέξης Τσίπρας και ο Νίκος Παππάς του ζήτησαν να δώσει χρήματα στον Χρήστο Καλογρίτσα προκειμένου αυτός, το 2016 να πληρώσει την πρώτη δόση για τον τότε διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες.

«Το 2016 προκηρύχθηκε οδιαγωνισμός για τις άδειες. Τη θεωρούσα δίκαιη γιατί πίστευα ότι οι καναλάρχες θα έπρεπε να πληρώνουν για τις συχνότητες που κατέχουν. Εγώ στήριζα την διαδικασία γιατί τη θεωρούσα δίκαια. Είχαμε τότε μια άριστη σχέση με τον κ. Παππά αλλά και με τον κ. Τσίπρα αφού ό,τι έκανε ο κ. Παππάς και του βγάζω το καπέλο, ενημέρωνε τον πρωθυπουργό. Αν έπρεπε να δώσει μια απάντηση απευθυνόταν στον πρωθυπουργό και αυτό το εκτιμώ



Μια ημέρα πριν καταθέσουμε την δόση μου μετέφερε την επιθυμία του “μεγάλου”, όπως είπε για τον πρωθυπουργό, να πληρώσουμε το πσοό της πρώτης δόσης 26,3 εκατ. ευρώ που μας αναλογούσε. Αν και το τοπίο ήταν θολό για την επιστροφή των χρημάτων, εμείς πληρώσαμε και μας ευχαρίστησαν.

Τα χρήματα αυτά ήταν πεντακάθαρα, γιατί είχαν ελεγχθεί εξονχυστικά και όλο το τίμημα και δεν υπήρχε καμία υπόνοια για μαυρο χρήμα όπως λέει σήμερα ο κ. Παππάς που τότε χαρακτήριζε αψεγάδιαστο τον φάκελο.

Μου ζήτησαν τότε και μια άλλη χάρη, ο κ. Παππάς, που αποτελούσε αίτημα του πρωθυπουργυύ, όπως μου έλεγε. Να συναντήσω τον κ. Καλογρίτσα, ο οποίος και πράγματι ήρθε στο γραφείο μου και μου ζήτησε να του καταβάλω υπό μορφή δανεισμού το ποσό της πέμπτης δόσης των 20,2 εκατ. ευρώ για να πληρώσει την πρώτη δόση. Για να τον βοηθήσω για να έχουν ένα κανάλι

Επειδή είχα επισκεφθεί τον κ. Παππά στο γραφείο του, υπάρχουν δελτία τύπου επ αυτού, ήταν κάτι που μου το ζήτησαν. Εξήγησα στον κ. Καλογρίτσα ότι είχα όλη την καλή διάθεση αλλά δεν μπορούσα να το πράξω, βλέπετε ότι δεν ήταν μόνο ευχαριστημένοι με τα χρήματα του Μαρινάκη αλλά ήθελαν και να δώσει χρήματα στον Καλογρίτσα για το κανάλι που χτιζόταν μέσα στο Μαξίμου» είπε ο κ. Μαρινάκης.
 
Top