Και έτσι θα σωθεί η Ελλάδα...



Τι είπε σε συνέντευξή του ο υποψήφιος ευρωβουλευτής Μάκης Χριστοδουλόπουλος - με το κόμμα του πρώην Προέδρου της Βουλής Βύρωνα Πολύδωρα «Ένωση για τον Λαό και την Πατρίδα»...











"Το Πανεπιστήμιο το δικό μου, δεν το έχει βγάλει κανείς. Σαράντα χρόνια τα έχω δει όλα, έχω γυρίσει τον μισό πλανήτη" είπε στο STAR, ο υποψήφιος ευρωβουλευτής Μάκης Χριστοδουλόπουλος - με το κόμμα του πρώην Προέδρου της Βουλής Βύρωνα Πολύδωρα «Ενωση για τον Λαό και την Πατρίδα» -απαντώντας στους επικριτές του που τον κατηγορούν για «φτωχό» βιογραφικό χωρίς πτυχία και μεταπτυχιακά.



"Ο γαμπρός μου δεν άντεξε αυτή την κατάσταση και την έκανε… Τον χάσαμε και μου στοίχισε πολύ. Έχουμε και εμείς συγγενείς που έχουν μείνει στο δρόμο" εξομολογήθηκε ο καλλιτέχνης, τονίζοντας την πρόθεση του να βοηθήσει ιδιαίτερα τους άστεγους και τους αδύναμους Έλληνες στην περίπτωση που του δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης.



"Εάν εκλεγώ και δεν μπορέσω να κάνω τίποτα, θα παραιτηθώ. Θα βγω στα κανάλια και θα πω την αλήθεια", επισήμανε.



Όσο για τα ΜΜΕ και το ενδεχόμενο να δεχτεί σκληρή κριτική, ο κ.Χριστοδουλόπουλος υποστήριξε πως δεν φοβάται τον Τύπο αφού όπως τόνισε "ξέρουν ποιος είμαι", σπεύδοντας παράλληλα να δικαιολογήσει και τους δημοσιογράφους που θα είναι αυστηροί μαζί του.



"Και κάτι να πούνε για μένα, θα έχουν και δίκιο…. αλλά αργότερα θα καταλάβουν γιατί πάω να κάνω τώρα αυτό το βήμα" τόνισε .



Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος δήλωσε πως είναι έτοιμος να μπει στα σαλόνια των Βρυξελλών, αποκλείοντας κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να σταματήσει το τραγούδι.



"Δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω το τραγούδι. Αυτό είναι η ζωή μου. Με το τραγούδι με αγάπησαν οι Έλληνες, είμαι μέσα στα σπίτια και τα αυτοκίνητα τους. Δεν έχουν το δικαίωμα να μου πουν να σταματήσω το τραγούδι. Θα πηγαίνω στις Βρυξέλλες, θα πηγαίνω και στο χωριό μου στο Σώστι Αμαλιάδας για τραγούδι" είπε χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας πάντως πως ούτε υπουργός θέλει να γίνει, ούτε και να μπει στην ελληνική Βουλή.



Μάλιστα, είπε πως επιθυμεί να κάνει την Γερμανίδα Καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ να απολαμβάνει την ελληνική κουζίνα, τραγουδώντας παράλληλα επιτυχίες του όπως το "Απορώ", τα "Στέφανα" και το "Προσκλητήριο".



Ο γνωστός καλλιτέχνης εξέφρασε την πρόθεση του να «οργώσει» όλη την Ελλάδα πριν τις ευρωεκλογές, ενώ μίλησε και για την θερμή αποδοχή του κόσμου στην απόφαση του να κατέβει υποψήφιος .



Κλείνοντας απηύθυνε το δικό του πολιτικό μήνυμα στον ελληνικό λαό, τον οποίο και ευχαρίστησε για την στήριξη στο πρόσωπο του όλα αυτά τα χρόνια.



"Να είναι σίγουροι ότι δεν πρόκειται να προδώσω κανέναν. Ξέρετε πολύ καλά ότι αν με βοηθήσετε θα κάνω αυτό που πρέπει να γίνει" κατέληξε.

 
Top