Η αποκάλυψη της Σοφίας Μπεκατώρου άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για το ελληνικό #metoo κίνημα που μόλις ξεκινά.

Καταγγελία πρώην φοιτήτριας τους ΑΠΘ προκάλεσε μπαράζ «εξομολογήσεων» σε κλειστή ομάδα σπουδαστών και αποφοίτων της Φιλοσοφικής σχολής του ΑΠΘ. Κάτω από την εν λόγω ανάρτηση τα σχόλια έχουν πάρει φωτιά με πολλές ακόμα κοπέλες να μιλούν για παρόμοια περιστατικά με πρωταγωνιστή τον ίδιο καθηγητή.

Ο συγκεκριμένος καθηγητής του ΑΠΘ δεν εργάζεται στο πανεπιστήμιο από το 2015. Σύμφωνα με τα σχόλια κάτω από την δημοσίευση, ο καθηγητής παρενοχλούσε στο γραφείο του τις φοιτήτριες και όσες δεν ανταποκρίνονταν, κοβόντουσαν στο μάθημά του. Μάλιστα, μία από εκείνες εγκατέλειψε τη σχολή και επέστρεψε σε αυτή μετά από χρόνια, όταν εκείνος είχε αποχωρήσει πια, για να συνεχίσει τις σπουδές της.

«Ο λόγος που άφησα κάποτε τη σχολή και γύρισα χρόνια μετά. Είχα μπει στη σχολή ανίδεη, με τη νοοτροπία του σχολείο ακόμη, νομίζοντας ότι είμαστε σε απόλυτα προστατευμένο περιβάλλον και μου κάθισε βαριά τότε, αηδίασα και απέρριψα όλη τη σχολή αλλά μετά από χρόνια κατάλαβα πως ότι δεν αξίζει ένας αχαρακτήριστος για να στερηθώ τις σπουδές μου», λέει χαρακτηριστικά.

Την ίδια στιγμή μία ακόμα κοπέλα περιγράφει τις φρικιαστικές στιγμές που πέρασε στο γραφείο του όταν πήγε να ρωτήσει για το βαθμό της και εκείνος αποπειράθηκε να τη φιλήσει:

«Έχω πάει στο γραφείο του να ρωτήσω τον βαθμό μου και δεν μου έλεγε τον βαθμό απλά μου έπιασε την κουβέντα και με ρωτούσε τι βαθμό πιστεύω ότι πήρα. Μου έκανε κομπλιμέντα τύπου “τι ωραία μάτια έχεις και τι ωραίο στήθος” (επί λέξη) και ότι έχω ανασφάλειες, το βλέπει στα μάτια μου. Δε με άφηνε να φύγω όσο προσπαθούσα ευγενικά και εγώ να φύγω (θυμάμαι είχε έρθει ένας μεταπτυχιακός φοιτητής και παρακαλούσα να κάτσει για να μη μου συμβεί κάτι). Όταν εν τέλει σηκώθηκα να φύγω με πίεζε να μου δώσει ένα φιλί. Τα υπόλοιπα απλώς τα διέγραψα από τη μνήμη μου από το σοκ. Δεν ξέρω πως έφυγα, ευτυχώς δε συνέβη κάτι άλλο. Έφυγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα.»

Το όνομα του καθηγητή είναι γνωστό στον ευρύτερο φοιτητικό κύκλο ενώ στην ίδια σελίδα ορισμένοι κάνουν λόγο για ακόμα δύο καθηγητές χωρίς να διευκρινίζεται αν αυτή τη στιγμή αποτελούν μέρος του διδακτικού προσωπικού.


 
Top