Το Σάββατο θα τελεστεί η επιμνημόσυνη δέηση για τον 35χρονο Κωνσταντίνο Κατσίφα, ο οποίος έχασε τη ζωή του την 28η Οκτωβρίου στις Βουλιαράτες χτυπημένος από τα πυρά της αλβανικής αστυνομίας.

«Ελπίζουμε να μη συμβεί ότι συνέβη στην κηδεία. Ελπίζω να είναι ήρεμα τα πράγματα. Υπάρχει κλίμα φόβου και ανασφάλειας που πρέπει να σταματήσει. Ο αδερφός μου είναι ένας ήρωας. Ο αδερφός μου μπορούσε να φύγει αλλά έπεσε στο πεδίο της μάχης για να τονίσει με τη θυσία του ότι πρέπει να προσέξουμε την καταπιεσμένη Βόρεια Ήπειρο. Δεν άντεχε να ζει άλλο με αυτό το ζυγό, προτίμησε να πέσει για τη σημαία του όρθιος», δήλωσε στον ANT1 η αδερφή του Ερμιόνη Κατσίφα.

«Γιατί η ΡΕΝΕΑ δεν αντιδρά για τον βανδαλισμό του μνημείου του Σπύρου Μήλιου, γιατί κάποιοι παραμένουν ατιμώρητοι; Γιατί κάποιοι που καίνε τις σημαίες και σπάνε τα μνημεία δεν υπάρχουν κυρώσεις, ποινές; Τι κάνει η αλβανική αστυνομία για την υποκίνηση μίσους; Πρέπει να προστατευτούν οι γονείς μου από την παρενόχληση της αλβανικής αστυνομίας. Πρέπει να δοθούν απαντήσεις για τις συνθήκες θανάτου του αδερφού μου, έπρεπε ήδη να ξέρουμε. Συνεχίζουν να προσβάλουν τη μνήμη του αδερφού μου οι αλβανικές αρχές», πρόσθεσε η Ερμιόνη Κατσίφα τονίζοντας ότι «θέλουμε να χυθεί άπλετο φως, να δοθούν όλα τα στοιχεία για τη δολοφονία του αδερφού μου».

Δείτε το βίντεο:

 
Top