Το ελληνικό πνεύμα στις Πυραμίδες της Αιγύπτου!…
Αλήθεια, ποιος μπορεί να συνειδητοποιήσει το γεγονός, ότι πέραν των άλλων μεγαλουργημάτων, που οικοδόμησαν οι αρχαίοι Έλληνες, είχαν κατασκευάσει και τις Πυραμίδες της Αιγύπτου ; Διαβάστε τι γράφουμε μέσα στο βιβλίο μας: "Ο Παγκόσμιος Έλλην"!..
Το βιβλίο του αείμνηστου και επιστήθιου φίλου μας, Θεοφάνη Μανιά, με τις συγκλονιστικές αποδείξεις για τις Πυραμίδες της Αιγύπτου!..
ΔΕΝ υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένοι σύγχρονοι Έλληνες, πολλές φορές, είτε γιατί θέλουν να αναπαυθούν στις δάφνες του ενδόξου παρελθόντος των, είτε γιατί δεν μπορούν να εφησυχάσουν, διαπιστώνοντες ότι «έχει φύγει η γη κάτω από τα πόδια τους», όσο αναλογίζονται τις σκληρές δοκιμασίες που υπέστησαν στα διάφορα στάδια της μακραίωνης ιστορίας των, επινοούν ή φαντάζονται διάφορα παραμύθια και δεν διστάζουν μάλιστα να μας τα «σερβίρουν» είτε από τηλεοράσεως είτε από οπουδήποτε αλλού. Ακούστηκαν – και ακούγονται- τα πιο απίθανα πράγματα: Ότι, δηλαδή, έχουμε έλθει από τον Σείριο, ότι ο Σωκράτης είχε ταξιδεύσει στο διάστημα, ότι οι Δώδεκα θεοί του Ολύμπου συνόδευσαν με δικό τους διαστημόπλοιο την τελευταία – και ατυχή- κάθοδο του Κολούμπια στη γη (2), ότι ο «Μαρμαρωμένος Βασιλιάς», μόλις χτυπήθηκαν οι Διδυμοι πύργοι στη Νέα Υόρκη (1), αναστήθηκε και μας περίμενε στην Λήμνο για να καταλάβουμε και πάλι την Αγιά Σοφιά και ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί ο ευφάνταστος (και νοσηρός πολλές φορές) νους ωρισμένων –επαναλαμβάνω- Νεοελλήνων.
Ένα όμως εξ αυτών των περιέργων θεμάτων, πού έχουν, βεβαίως, ένα ιστορικό υπόβαθρο, είναι και το θέμα της κατασκευής των Πυραμίδων της Αιγύπτου από ελληνικά χέρια.
Βεβαίως, οι Έλληνες, για όσους δεν έχουν ασχοληθεί με το θέμα, δεν κάθισαν ποτέ με σταυρωμένα χέρια. Τα πέντε από τα Επτά Θαύματα του αρχαίου κόσμου είναι κατασκευασμένα από ελληνικά χέρια: Το Χρυσελεφάντινο άγαλμα του Διός στην Ολυμπία (400 π.Χ.), το Μαυσωλείον της Αλικαρνασσού (378 π.Χ.), ο Φάρος της Αλεξανδρείας (283 π.Χ.). ο Κολοσσός της Ρόδου (280 π.Χ.) και ο Ναός της Αρτέμιδος στην Έφεσο (130 π.Χ.), που ακόμη και σήμερα εν μέσω των ερειπών τους δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να καταυγάζουν, με το ανέσπερο φως τους, ολόκληρη την οικουμένη, ασφαλώς και κατασκευάσθηκαν από Έλληνες, που άφησαν στο πέρασμά τους τον Παρθενώνα, σε σχέδια του Φειδία και με αρχιτέκτονες τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη (Χρυσούς Αιών του Περικλέους), τον Ναό του Ολυμπίου Διός, στην Αθήνα, (3), τον Ναό του Ποσειδώνος στο Σούνιο, τον Ναό του Επικουρίου Απόλλωνος στην Αρκαδία και τόσα άλλα.
Απομένουν, λοιπόν, άλλα δύο Θαύματα της αρχαιότητος: Οι Κρεμαστοί Κήποι της Βαβυλώνος (4), ένα πανάρχαιο κτίσμα του 2000 π.Χ. και, ασφαλώς, οι Πυραμίδες της Αιγύπτου, που ορισμένοι ισχυρίζονται ότι εκτίσθησαν περίπου το 1200 π.Χ.
Ένα όμως εξ αυτών των περιέργων θεμάτων, πού έχουν, βεβαίως, ένα ιστορικό υπόβαθρο, είναι και το θέμα της κατασκευής των Πυραμίδων της Αιγύπτου από ελληνικά χέρια.
Βεβαίως, οι Έλληνες, για όσους δεν έχουν ασχοληθεί με το θέμα, δεν κάθισαν ποτέ με σταυρωμένα χέρια. Τα πέντε από τα Επτά Θαύματα του αρχαίου κόσμου είναι κατασκευασμένα από ελληνικά χέρια: Το Χρυσελεφάντινο άγαλμα του Διός στην Ολυμπία (400 π.Χ.), το Μαυσωλείον της Αλικαρνασσού (378 π.Χ.), ο Φάρος της Αλεξανδρείας (283 π.Χ.). ο Κολοσσός της Ρόδου (280 π.Χ.) και ο Ναός της Αρτέμιδος στην Έφεσο (130 π.Χ.), που ακόμη και σήμερα εν μέσω των ερειπών τους δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να καταυγάζουν, με το ανέσπερο φως τους, ολόκληρη την οικουμένη, ασφαλώς και κατασκευάσθηκαν από Έλληνες, που άφησαν στο πέρασμά τους τον Παρθενώνα, σε σχέδια του Φειδία και με αρχιτέκτονες τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη (Χρυσούς Αιών του Περικλέους), τον Ναό του Ολυμπίου Διός, στην Αθήνα, (3), τον Ναό του Ποσειδώνος στο Σούνιο, τον Ναό του Επικουρίου Απόλλωνος στην Αρκαδία και τόσα άλλα.
Απομένουν, λοιπόν, άλλα δύο Θαύματα της αρχαιότητος: Οι Κρεμαστοί Κήποι της Βαβυλώνος (4), ένα πανάρχαιο κτίσμα του 2000 π.Χ. και, ασφαλώς, οι Πυραμίδες της Αιγύπτου, που ορισμένοι ισχυρίζονται ότι εκτίσθησαν περίπου το 1200 π.Χ.
ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ
Ο μέγας Έλλην φιλόσοφος Πλάτων, μέσα στο έργο του «Τίμαιος» (5), αποκαλύπτει ότι ένας Αιγύπτιος Ιερεύς είπε εις τον Σόλωνα ότι ο Αιγυπτιακός πολιτισμός προέρχεται εκ του Ελληνικού, όστις ανεπτύχθη 9.000 έτη προ της εποχής του.
Καλό θα ήταν να διαβάσουμε το κείμενο ως έχει:
« Τον ουν Ιερέα φάναι Φθόνος ουδείς, ω Σόλων, αλλά σου τε ένεκα ερώ και της πόλεως υμών, μάλιστα δε της θεού χάριν, ην την τε υμετέραν και την δε έλαχε και έθρεψε και επαίδευσε, προτέραν μεν την παρ’ υμίν έτεσι χιλίοις, εκ γης τε και Ηφαίστου το σπέρμα παραλαβούσα υμών τήνδε δε υστέραν. Της δε ενθάδε διακοσμήσεως παρ’ ημίν εν τοις ιεροίς γράμμασιν οκτακισχιλίοις ετών αριθμός γέγραπται. Περί δε των ενακισχίλια γεγονότων έτη πολιτών σοι δηλώσω δια βραχέων νόμους…
Η νυν Αθηναίων ούσα πόλις αρίστη προς τε τον πόλεμον και κατά πάντα ευνομωτάτη διαφερόντων η κάλλιστα έργα και πολιτείαι γενέσθαι λέγονται κάλλιστα πασών, οπόσων νυν υπό τον ουρανόν ημείς ακοήν παραδεξάμεθα».
ΑΛΛΑ και εις τον «Κριτίαν» (6) ο Πλάτων γράφει, επίσης, ότι ο Ελληνικός προϊστορικός πολιτισμός, όστις ανεπτύχθη 9.000 έτη προ της εποχής του, κατεστράφη υπό μεγάλων κατακλυσμών:
«Πολλών ουν γεγονότων και μεγάλων κατακλυσμών εν τοις ενακισχιλίοις έτεσι – τοσαύτα γαρ προς το νυν απ’ εκείνου του χρόνου γέγονεν έτη – το της γης εν τούτοις τοις χρόνοις και πάθεσιν εκ των υψηλών απορρέον ούτε χώμα, ως εν άλλοις τόποις, προχοί λόγου άξιον αεί τε κύκλω περιρρέον εις βάθος αφανίζεται».
Καλό θα ήταν να διαβάσουμε το κείμενο ως έχει:
« Τον ουν Ιερέα φάναι Φθόνος ουδείς, ω Σόλων, αλλά σου τε ένεκα ερώ και της πόλεως υμών, μάλιστα δε της θεού χάριν, ην την τε υμετέραν και την δε έλαχε και έθρεψε και επαίδευσε, προτέραν μεν την παρ’ υμίν έτεσι χιλίοις, εκ γης τε και Ηφαίστου το σπέρμα παραλαβούσα υμών τήνδε δε υστέραν. Της δε ενθάδε διακοσμήσεως παρ’ ημίν εν τοις ιεροίς γράμμασιν οκτακισχιλίοις ετών αριθμός γέγραπται. Περί δε των ενακισχίλια γεγονότων έτη πολιτών σοι δηλώσω δια βραχέων νόμους…
Η νυν Αθηναίων ούσα πόλις αρίστη προς τε τον πόλεμον και κατά πάντα ευνομωτάτη διαφερόντων η κάλλιστα έργα και πολιτείαι γενέσθαι λέγονται κάλλιστα πασών, οπόσων νυν υπό τον ουρανόν ημείς ακοήν παραδεξάμεθα».
ΑΛΛΑ και εις τον «Κριτίαν» (6) ο Πλάτων γράφει, επίσης, ότι ο Ελληνικός προϊστορικός πολιτισμός, όστις ανεπτύχθη 9.000 έτη προ της εποχής του, κατεστράφη υπό μεγάλων κατακλυσμών:
«Πολλών ουν γεγονότων και μεγάλων κατακλυσμών εν τοις ενακισχιλίοις έτεσι – τοσαύτα γαρ προς το νυν απ’ εκείνου του χρόνου γέγονεν έτη – το της γης εν τούτοις τοις χρόνοις και πάθεσιν εκ των υψηλών απορρέον ούτε χώμα, ως εν άλλοις τόποις, προχοί λόγου άξιον αεί τε κύκλω περιρρέον εις βάθος αφανίζεται».
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ
Ένας πολύ σημαντικός ερευνητής, ο αείμνηστος Θεοφάνης Ν. Μανιάς, ο οποίος υπήρξε Διευθυντής του Ινστιτούτου Ερευνών Αρχαιογνωσίας, έγραψε ένα έργο, πού φέρει τον τίτλο: «Το Ελληνικό πνεύμα στις Πυραμίδες της Αιγύπτου» (7).
Μέσα σ’ αυτό το έργο γίνεται σύγκρισις των μαθηματικών και αστρονομικών στοιχείων των Πυραμίδων της Αιγύπτου, των διαπιστωθέντων υπό διαπρεπών επιστημόνων, με τις αποστάσεις των Αρχαίων Ελληνικών Μνημείων και, ιδίως, με τις διαστάσεις αυτών, καθώς και με λοιπά αρχιτεκτονικά μνημεία, για ν’ αποδείξει, τελικώς, τους πανάρχαιους πνευματικούς δεσμούς Ελλάδος και Αιγύπτου, για να τονίσει:
« Η αναμφισβήτητος παρουσία εις τας Πυραμίδας των ελληνικών μέτρων, όπως του Σταδίου και του ποδός.
Η συμβολική παρουσία δι’ αριθμών της ελληνικής θρησκείας του Δωδεκαθέου.
Η διαπίστωσις της Ελληνικής Επιστήμης εις τας Πυραμίδας, όπως της Γεωμετρίας, Αστρονομίας, Γεωδαισίας κλπ., εις τα πλαίσια της Ελληνικής Κοσμοθεωρίας των αριθμών εν αρμονία.
Η εμφάνισις του Ελληνικού πνεύματος υπό την στατικήν και κινητικήν του μορφήν.
Και γενικώς η παρουσία εις τας Πυραμίδας πολλών αληθών και σπουδαίων πολιτιστικών στοιχείων των Ελλήνων, δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολιών εις το ότι το «θαύμα» αυτό του κόσμου, αντανακλά πανάρχαιον και θαυμαστόν εξαφανισθέντα Ελληνικόν πολιτισμόν.
Τούτο άλλωστε ανταποκρίνεται και εις τα υπό του Πλάτωνος αναφερόμενα εις τον «Τίμαιον» και τον «Κριτίαν». Σήμερον δε και εκ των αρχαιολογικών ανασκαφών επιβεβαιούται τούτο…».
Μέσα σ’ αυτό το έργο γίνεται σύγκρισις των μαθηματικών και αστρονομικών στοιχείων των Πυραμίδων της Αιγύπτου, των διαπιστωθέντων υπό διαπρεπών επιστημόνων, με τις αποστάσεις των Αρχαίων Ελληνικών Μνημείων και, ιδίως, με τις διαστάσεις αυτών, καθώς και με λοιπά αρχιτεκτονικά μνημεία, για ν’ αποδείξει, τελικώς, τους πανάρχαιους πνευματικούς δεσμούς Ελλάδος και Αιγύπτου, για να τονίσει:
« Η αναμφισβήτητος παρουσία εις τας Πυραμίδας των ελληνικών μέτρων, όπως του Σταδίου και του ποδός.
Η συμβολική παρουσία δι’ αριθμών της ελληνικής θρησκείας του Δωδεκαθέου.
Η διαπίστωσις της Ελληνικής Επιστήμης εις τας Πυραμίδας, όπως της Γεωμετρίας, Αστρονομίας, Γεωδαισίας κλπ., εις τα πλαίσια της Ελληνικής Κοσμοθεωρίας των αριθμών εν αρμονία.
Η εμφάνισις του Ελληνικού πνεύματος υπό την στατικήν και κινητικήν του μορφήν.
Και γενικώς η παρουσία εις τας Πυραμίδας πολλών αληθών και σπουδαίων πολιτιστικών στοιχείων των Ελλήνων, δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολιών εις το ότι το «θαύμα» αυτό του κόσμου, αντανακλά πανάρχαιον και θαυμαστόν εξαφανισθέντα Ελληνικόν πολιτισμόν.
Τούτο άλλωστε ανταποκρίνεται και εις τα υπό του Πλάτωνος αναφερόμενα εις τον «Τίμαιον» και τον «Κριτίαν». Σήμερον δε και εκ των αρχαιολογικών ανασκαφών επιβεβαιούται τούτο…».
« ΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΕΠΙΠΕΔΟΝ…»
Αυτά τα λόγια λέει ο Θεοφάνης Μανιάς, ο οποίος ισχυρίζεται ότι στην μελέτη του, που είναι μαθηματικού χαρακτήρος, μία μελέτη-έρευνα, κατεβλήθη προσπάθεια εντός των πλαισίων των δυνατοτήτων του, να ανασυρθούν εις την επιφάνειαν και να προβληθούν η επίδρασις του παναρχαίου πνεύματος της Ελλάδος εις την Αίγυπτον, προς το αμοιβαίον συμφέρον των δυο φίλων λαών και της Ιστορίας του πολιτισμού γενικότερα:
« Η μελέτη- έρευνα αυτή είναι όλως πρωτότυπος εις παγκόσμιον επίπεδον, διότι δια πρώτην φοράν εις την Ιστορίαν, γίνεται συγκριτική μελέτη των διαστάσεων και των αρχιτεκτονικών στοιχείων των μνημείων του αρχαίου Ελληνικού χώρου και των μεταξύ αυτών αποστάσεων, με τας διαστάσεις και λοιπά στοιχεία των Πυραμίδων της Αιγύπτου.
Δια πρώτην φοράν υπολογίζονται αι διαστάσεις της Μεγάλης Πυραμίδος δια καθαρώς μαθηματικών και πρωτοτύπων μεθόδων.
Δια πρώτην φοράν ερμηνεύονται οι αριθμοί των διαστάσεων ταύτης, δια της Ελληνικής γλώσσης των αριθμών και επισημαίνονται στοιχεία, της Ελληνικής θρησκείας, της Ελληνικής φιλοσοφίας, της Ελληνικής Επιστήμης, Γεωμετρίας, Γεωδαισίας, Αστρονομίας κλπ., εις την Μεγάλην Πυραμίδα».
« Η μελέτη- έρευνα αυτή είναι όλως πρωτότυπος εις παγκόσμιον επίπεδον, διότι δια πρώτην φοράν εις την Ιστορίαν, γίνεται συγκριτική μελέτη των διαστάσεων και των αρχιτεκτονικών στοιχείων των μνημείων του αρχαίου Ελληνικού χώρου και των μεταξύ αυτών αποστάσεων, με τας διαστάσεις και λοιπά στοιχεία των Πυραμίδων της Αιγύπτου.
Δια πρώτην φοράν υπολογίζονται αι διαστάσεις της Μεγάλης Πυραμίδος δια καθαρώς μαθηματικών και πρωτοτύπων μεθόδων.
Δια πρώτην φοράν ερμηνεύονται οι αριθμοί των διαστάσεων ταύτης, δια της Ελληνικής γλώσσης των αριθμών και επισημαίνονται στοιχεία, της Ελληνικής θρησκείας, της Ελληνικής φιλοσοφίας, της Ελληνικής Επιστήμης, Γεωμετρίας, Γεωδαισίας, Αστρονομίας κλπ., εις την Μεγάλην Πυραμίδα».
Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο, η αρμοδία επιτροπή κρίσεως του – τότε- 6ου Παγκοσμίου Συνεδρίου Επιχειρησιακών Ερευνών του Δουβλίνου, εχαρακτήρισε βραχείαν σύνοψιν της μελέτης ως όλως πρωτότυπον και υψηλού ενδιαφέροντος και εδέχθη να ανακοινωθή και να συζητηθή εις το «Βήμα συζητήσεων» του εν λόγω Συνεδρίου.
Περιττόν να πούμε, ότι η μελέτη του Θεοφάνη Μανιά, όταν ανακοινώθηκε εις το 6ον Διεθνές Συνεδρίων Επιχειρησιακών Ερευνών του Δουβλίνου, την 22αν Αυγούστου 1972, προσκάλεσε ζωηρή εντύπωση και πολλές συζητήσεις μεταξύ των υπερπεντακοσίων παγκοσμίου κύρους επιστημόνων συνέδρων!
Μάλιστα, η έγκυρη εφημερίδα του Δουβλίνου «Τάϊμς της Ιρλανδίας» (8), με την ευκαιρία του ως άνω Συνεδρίου, έκανε ένα εκτενές άρθρο, το οποίο υπέγραψε ο Dick Grogan και εις το οποίο περιλαμβανόταν συνοπτικά το περιεχόμενο της Ελληνικής αυτής επιστημονικής ανακοινώσεως, που έγινε εις το παγκόσμιο συνέδριον, καταλήγοντας, μεταξύ άλλων, και στο ακόλουθο συμπέρασμα:
« Όθεν προκύπτει το συμπέρασμα, ότι εις μίαν λίαν απομεμακρυσμένην από σήμερον και παναρχαίαν εποχήν, προ της ιδρύσεως των Πυραμίδων, πρέπει να είχεν αναπτυχθή πολιτισμός με μεγάλας προόδους εις τας επιστήμας, όστις εδημιούργησε την Ελληνικήν γλώσσαν και το γεωμετρικόν – γεωδαιτικόν δίκτυον του Ελληνικού χώρου. Σπουδαία στοιχεία του πολιτισμού τούτου ελήφθησαν μεταγενεστέρως υπ’ όψιν κατά την ανέγερσιν των Πυραμίδων της Αιγύπτου, όπου είχεν εξαπλωθή ο Ελληνικός αυτός προϊστορικός πολιτισμός. Η θεωρία αυτή, κατά την ανακοίνωσιν, συμφωνεί με τα γραφόμενα του Πλάτωνος εις τον «Τίμαιον» και «Κριτίαν», τα οποία περιλαμβάνουν σχετικήν μαρτυρίαν Αιγυπτίου Ιερέως περί εξαφανίσεως δηλαδή Ελληνικού προϊστορικού πολιτισμού και περί Ελληνικής προελεύσεως του Αιγυπτιακού» (!!)
Χρειαζόμαστε κι άλλες μαρτυρίες;
Χρειαζόμαστε κι άλλα επιχειρήματα; Δεν νομίζουμε…
Περιττόν να πούμε, ότι η μελέτη του Θεοφάνη Μανιά, όταν ανακοινώθηκε εις το 6ον Διεθνές Συνεδρίων Επιχειρησιακών Ερευνών του Δουβλίνου, την 22αν Αυγούστου 1972, προσκάλεσε ζωηρή εντύπωση και πολλές συζητήσεις μεταξύ των υπερπεντακοσίων παγκοσμίου κύρους επιστημόνων συνέδρων!
Μάλιστα, η έγκυρη εφημερίδα του Δουβλίνου «Τάϊμς της Ιρλανδίας» (8), με την ευκαιρία του ως άνω Συνεδρίου, έκανε ένα εκτενές άρθρο, το οποίο υπέγραψε ο Dick Grogan και εις το οποίο περιλαμβανόταν συνοπτικά το περιεχόμενο της Ελληνικής αυτής επιστημονικής ανακοινώσεως, που έγινε εις το παγκόσμιο συνέδριον, καταλήγοντας, μεταξύ άλλων, και στο ακόλουθο συμπέρασμα:
« Όθεν προκύπτει το συμπέρασμα, ότι εις μίαν λίαν απομεμακρυσμένην από σήμερον και παναρχαίαν εποχήν, προ της ιδρύσεως των Πυραμίδων, πρέπει να είχεν αναπτυχθή πολιτισμός με μεγάλας προόδους εις τας επιστήμας, όστις εδημιούργησε την Ελληνικήν γλώσσαν και το γεωμετρικόν – γεωδαιτικόν δίκτυον του Ελληνικού χώρου. Σπουδαία στοιχεία του πολιτισμού τούτου ελήφθησαν μεταγενεστέρως υπ’ όψιν κατά την ανέγερσιν των Πυραμίδων της Αιγύπτου, όπου είχεν εξαπλωθή ο Ελληνικός αυτός προϊστορικός πολιτισμός. Η θεωρία αυτή, κατά την ανακοίνωσιν, συμφωνεί με τα γραφόμενα του Πλάτωνος εις τον «Τίμαιον» και «Κριτίαν», τα οποία περιλαμβάνουν σχετικήν μαρτυρίαν Αιγυπτίου Ιερέως περί εξαφανίσεως δηλαδή Ελληνικού προϊστορικού πολιτισμού και περί Ελληνικής προελεύσεως του Αιγυπτιακού» (!!)
Χρειαζόμαστε κι άλλες μαρτυρίες;
Χρειαζόμαστε κι άλλα επιχειρήματα; Δεν νομίζουμε…
Και τούτο αν αποκαλύψουμε ότι τον αείμνηστο Θεοφάνη Μανιά ο γράφων τον είχε επισκεφτεί στο σπίτι του, λίγο πριν εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο, όπου ο μεγάλος αυτός ερευνητής του έδωσε ορισμένα βιβλία, μεταξύ των οποίων και «Τα Άγνωστα Μεγαλουργήματα των Αρχαίων Ελλήνων» με συγκλονιστικά στοιχεία για τις μαθηματικές, γεωμετρικές, γεωδαιτικές κλπ σχέσεις, που έχουν μεταξύ των όλες οι αρχαίες ελληνικές πόλεις και οι ναοί. Ένα δείγμα δηλαδή του πόσο μεγάλοι ήσαν οι πρόγονοί μας και όλοι αυτοί οι σοφοί αρχιτέκτονές των, που ήσαν μύστες του Ωραίου, του Μεγάλου και τ’ Αληθινού!… Σε τέτοιο σημείο, ώστε και ξένοι ακόμη αρχιτέκτονες (Χάνσεν, Τσίλλερ κλπ) να εμπνέωνται από την αρχαία ελληνική τέχνη και να κατασκευάζουν νεοκλασσικά κτίρια, ενώ φωτοβόλος ήτο και η προσωπικότητα μεγάλων νεωτέρων και συγχρόνων αρχιτεκτόνων, όπως ο Καυτατζόγλου, ο Δοξιάδης, και άλλοι.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
1) Μιλάμε για την αποφράδα ημέρα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.
2) Ορισμένοι γραφικοί τηλεπωλητές βιβλίων συνέδεσαν την μοιραία πτώση του διαστημικού λεωφορείου με τις … φουρτούνες που είχαν στο μυαλό οι Δώδεκα θεοί του Ολύμπου, για να εκδικηθούν – λένε- τους Αμερικανούς, που έκαναν πόλεμο στο Ιράκ!… Τέτοιες φαιδρότητες, δηλαδή!…
3) Σώζονται τα ερείπιά του στους στύλους του Ολυμπίου Διός, στο Σύνταγμα.
4) Σε τηλεοπτική εκπομπή του γράφοντος («Τι εστίν αλήθεια;», στο «Τηλεάστυ») ο Καθηγητής της Ιστορίας της Επιστήμης κ Κων/νος Γεωργακόπουλος ανέφερε ότι, όταν κατεστράφη ολοσχερώς η Βαβυλών, οι Έλληνες ήσαν αυτοί πού την ανοικοδόμησαν.
5) Πλάτων, Τίμαιος, κεφ. 23 – D- Ε.
6) Πλάτων, Κριτίας, 111 a-d
7) Ο πραγματικός τίτλος είναι: « Το Ελληνικόν Πνεύμα εις τας Πυραμίδας της Αιγύπτου», με υπότιτλον: «Αι πυραμίδες αντανακλούν πανάρχαιον εξαφανισθέντα Ελληνικόν πολιτισμόν», Εκδόσεις «Πύρινος Κόσμος», Αθήνα 1978
8) “The Irish Times”, 23-8-1972.
2) Ορισμένοι γραφικοί τηλεπωλητές βιβλίων συνέδεσαν την μοιραία πτώση του διαστημικού λεωφορείου με τις … φουρτούνες που είχαν στο μυαλό οι Δώδεκα θεοί του Ολύμπου, για να εκδικηθούν – λένε- τους Αμερικανούς, που έκαναν πόλεμο στο Ιράκ!… Τέτοιες φαιδρότητες, δηλαδή!…
3) Σώζονται τα ερείπιά του στους στύλους του Ολυμπίου Διός, στο Σύνταγμα.
4) Σε τηλεοπτική εκπομπή του γράφοντος («Τι εστίν αλήθεια;», στο «Τηλεάστυ») ο Καθηγητής της Ιστορίας της Επιστήμης κ Κων/νος Γεωργακόπουλος ανέφερε ότι, όταν κατεστράφη ολοσχερώς η Βαβυλών, οι Έλληνες ήσαν αυτοί πού την ανοικοδόμησαν.
5) Πλάτων, Τίμαιος, κεφ. 23 – D- Ε.
6) Πλάτων, Κριτίας, 111 a-d
7) Ο πραγματικός τίτλος είναι: « Το Ελληνικόν Πνεύμα εις τας Πυραμίδας της Αιγύπτου», με υπότιτλον: «Αι πυραμίδες αντανακλούν πανάρχαιον εξαφανισθέντα Ελληνικόν πολιτισμόν», Εκδόσεις «Πύρινος Κόσμος», Αθήνα 1978
8) “The Irish Times”, 23-8-1972.
ΠΗΓΗ