Ο πατέρας της μικρής Αθηνάς, για την οποία είχε εκδοθεί Amber Alert για αρπαγή αποκάλυψε το πού βρισκόταν η κόρη του μέχρι να λήξουν οι δικαστικές του περιπέτειες.

“Μόλις με είδε με αγκάλιασε και άρχισε να λέει σε όλους, στην αδελφή μου, στον φίλο μου, στον αδελφό μου, έβαλε τα χέρια της στο πρόσωπό μου και έλεγε αυτός είναι ο μπαμπάς μου, αυτός είναι ο μπαμπάς μου. Δεν μπορώ να κοιμηθώ χωρίς αυτήν, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτήν, είναι όλη μου η ζωή. Όλοι γνώριζαν πού είναι η κόρη μου, ακόμα και η εν διαστάσει σύζυγός μου”, δήλωσε ο Σαρίφ, πατέρας της μικρής Αθηνάς.

“Όλα αυτά που μου συνέβησαν, όλη αυτή την εβδομάδα, ήταν σχεδιασμένα από τη γυναίκα μου, την πρώην γυναίκα μου. Εγκατέλειψε την κόρη της, όταν ήταν ενός έτους. Τον Μάιο του 2019 έκανα ένα δικαστήριο για να πάρω την επιμέλεια του παιδιού. Όταν ξεκίνησα το δικαστήριο, πήγε στη Γερμανία, μου έκανε μήνυση ότι τη χτυπάω, ότι είμαι κακός άνθρωπος” υποστήριξε ο πατέρας της Αθηνάς.

Όταν η αστυνομία τον ρώτησε που βρίσκεται η κόρη του, εκείνος έλεγε ότι είναι ασφαλής. “Η Νίνα ήταν με την αδελφή μου και τον αδελφό μου από το Σάββατο. Μόνο την Παρασκευή, η κοπέλα μου κράτησε τη Νίνα”.

Δείτε το βίντεο από το STAR:

 
Top