Σε ξενοδοχείο στο Μεταξουργείο κατέλυσαν οι επαναπατρισμένοι Έλληνες από την Κωνσταντινούπολη. Ορισμένοι από αυτούς είχαν εγκλωβιστεί στο αεροδρόμιο για τουλάχιστον πέντε ημέρες. Μετά την επιστροφή τους παραμένουν σε καραντίνα στο ξενοδοχείο.

Ο συνταξιούχος διπλωματικός υπάλληλος, Βασίλης Νότης, έφυγε από την Αργεντινή για να επιστρέψει στην Ελλάδακ και εγκλωβίστηκε για πέντε ημέρες στο τράνζιτ στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.

"Δεν μπορούσαμε να βγούμε πουθενά, ούτε στην Κωνσταντινούπολη, ούτε να γυρίσουμε Αργεντινή ούτε να ταξιδέψουμε στην Αθήνα.Τυπικά ήμουν παράνομος και στο τράνζιτ" είπε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Όσο για το γεγονός ότι επί πέντε ημέρες δεν είχε τις βαλίτσες του και δεν μπορούσε ούτε να αλλάξει ρούχα σχολίασε: "Τα καταφέρνει κανείς, το γεγονός ότι είμαι 71 ετών με κάνει να πιστεύω α οι αντιχές μου είναι τεράστιες, ήμουν με τα ίδια ρούχα για πρώτη φορά στη ζωή μου ήμουν με τα ίδια ρούχα για πέντε ημέρες" τόνισε ο 71χρονος συνταξιούχος.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

 
Top