Η μητέρα της 22χρονης κοπέλας που πέταξε το νεογέννητο μωρό της από το μπαλκόνι του διαμερίσματος που έμενε στη Νέα Σμύρνη, μίλησε στην εκπομπή του Ε «Tatiana Live». Όπως ανέφερε η ίδια δεν ήξερε τίποτα για την εγκυμοσύνη της κόρης της. Παράλληλα σημείωσε ότι η κόρη της δεν είχε αλλάξει νούμερο στο παντελόνι που φορούσε.

«Έτσι και έβλεπα κάτι, εννοείται πως δεν θα είχε γίνει όλο αυτό», ανέφερε ενώ πρόσθεσε ότι «δεν μου έδειξε τίποτα, όλο αυτό το διάστημα δεν είχε δώσει σημάδια». Ακόμη αποκάλυψε ότι τους τελευταίους 2 μήνες φαινόταν να είναι περισσότερο κλεισμένη στο σπίτι. Σχολιάζοντας τη στιγμή που είδε για πρώτη φορά την κόρη της, μετά τη σύλληψή της, υπογράμμισε ότι η 22χρονη την αγκάλιασε και ζητούσε συγγνώμη για την πράξη της. Δεν αισθάνθηκα ποτέ ότι με φοβάται το παιδί μου. Τη ρώτησα “γιατί μου το έκρυψες;” και μου λέει “μαμά , ντρεπόμουν , φοβήθηκα, δεν ξέρω πως το έκανα αυτό”. Κι εγώ και ο διαχειριστής είδαμε το μωρό , βοηθήσαμε και ήρθε η αστυνομία και το ασθενοφόρο. Κάναμε τα πάντα».

«Όταν χωρίσαμε ο μπαμπάς της μικρής, ήδη είχε μια άλλη σχέση η οποία είχε παιδιά και πιστεύω πως αυτό επηρέασε πολύ τη μικρή. Έδειχνε τη φροντίδα του στα άλλα δυο παιδιά. Η πρώτη πληγή για τη μικρή ήταν ο χωρισμός μας με τον πατέρα της και η δεύτερη πληγή ήταν η απόρριψη γιατί είχε μεγάλη αδυναμία στον πατέρα της. Έβλεπα ότι το παιδί άρχισε σιγά σιγά να κλείνεται στον εαυτό του και εγώ έπρεπε να παίξω δυο ρόλους της μαμάς και του μπαμπά. Πιστεύω πως όλα αυτά έπαιξαν άσχημο ρόλο στην ψυχολογία του παιδιού και για αυτό έγινε ότι έγινε. Δεν θα την αφήσω να περάσει μόνη της αυτό τον Γολγοθά. Η πράξη της είναι αδιανόητη αλλά καταλαβαίνω τον τρόμο της», αναφέρει.

Σύμφωνα με την ίδια, η 22χρονη ήταν «ευαίσθητη και στεναχωριόταν με το παραμικρό».

Δείτε τα βίντεο από το Ε

 
Top