Αντίθετο στην εφαρμογή του μέτρου, από σήμερα Δευτέρα, για επιβίβαση σε λεωφορεία και τρόλεϊ μόνο από την μπροστινή πόρτα είναι το Συνδικάτο Εργαζομένων και θυγατρικών εταιρειών ΟΑΣΑ. Σε επιστολή τους που έχει αποδέκτες τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΑ κάνουν λόγω για μία αιφνίδια, δίχως προγραμματισμό και χωρίς συνεννόηση απόφαση που θα έχει ως αποτέλεσμα τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια και την ταλαιπωρία των επιβατών.
Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση τους αναφέρουν "Εμείς ως εργαζόμενοι που σεβόμαστε τους επιβάτες και στοχεύουμε στην ασφαλή και όσο γίνεται πιο αξιόπιστη συγκοινωνία , δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες, δεν θα τους ταλαιπωρήσουμε επειδή το θέλετε εσείς, αλλά ούτε θα μετατραπούμε εμείς οι οδηγοί ξανά σε "πολυμηχανήματα" των προχειροτήτων σας" . Ενώ καταλήγει "Σας καλούμε για την άμεση άρση της απόφαση σας".

Στο πρακτικό θέμα οι οδηγοί ισχυρίζονται ότι οι υποδομές στις στάσεις των λεωφορείων που έχουν άμεση σχέση με την εφαρμογή αυτού του μέτρου, όπου οι διαφορές είναι τεράστιες καθώς για να κάνεις είσοδο από την μπροστινή πόρτα ο οδηγός χρειάζεται ελεύθερο χώρο που να καλύπτει όλο το μήκος του λεωφορείου για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση όπως δηλαδή στο «γαλλικό μοντέλο» που στις στάσεις δεν υπάρχουν παράνομα παρκαρισμένα, δεν είναι κλεισμένες με κάγκελα, δεν υπάρχουν κάδοι απορριμμάτων, δέντρα, μπάζα κτλ. με λίγα λόγια δεν εμποδίζεται το άνοιγμα των θυρών του λεωφορείου.

Σε σχετικό blog που διαθέτουν αναφέρουν ότι εαν οι αρμόδιοι είχαν κάνει μελέτη για το συγκεκριμένο μέτρο, θα καταλάβαιναν ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αν πάρουμε παράδειγμα την οδό Δροσοπούλου ο οδηγός θα πρέπει να πλαισιώσει την μπροστινή πόρτα στο πλήθος του κόσμου που πρέπει να επιβιβαστεί επομένως είναι αδύνατη η αποβίβαση καθώς στην συγκεκριμένη οδό παρόλο που υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες ανοίγουν μόνο δύο πόρτες. Το ίδιο συμβαίνει στην συντριπτική πλειοψηφία των στάσεων οι οποίες είναι γεμάτες εμπόδια, να μην ξεχάσουμε τις στάσεις που είναι δίπλα σε φανάρια και σε διασταυρώσεις, με την εφαρμογή του μέτρου «είσοδος από εμπρός» το λεωφορείο θα πρέπει να σταθμεύσει αρκετά μέτρα πιο πίσω και να προκύψουν ατυχήματα κατά την επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών, καθώς όλα αυτά αυτή τη στιγμή ελέγχονται από τον οδηγό που σταθμεύει το λεωφορείο ανάλογα με τα εμπόδια τραβώντας το λεωφορείο όσο εμπρός ή πίσω χρειάζεται για ασφαλή επιβίβαση/αποβίβαση.
Υπενθυμίζεται ότι από σήμερα Δευτέρα η διοίκηση του ΟΑΣΑ προτίθεται να αλλάξει τον τρόπο επιβίβασης επιτρέποντας αυτή να γίνεται μόνο από την μπροστινή είσοδο σε μία προσπάθεια να μειώσει την εισιτηριόδαιφυγή, η οποία σύμφωνα με εκτιμήσεις φθάνει στο 80% σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

ΠΡΟΣ κ.κ
ΠΡΟΕΔΡΟ Ο.Α.Σ.Α, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΤΑΣΤΑΝΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Ο.Α.Σ.Α, ΙΩΑΝΝΗ ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΗ
Κοινοποίηση
ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, Κο ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΒΟΥΡΔΑ
ΠΡΟΕΔΡΟ Δ.Σ Ο.ΣΥ Α.Ε, Κα ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Ο.ΣΥ Α.Ε, Κο ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΛΥΚΟ
Με έκπληξή μας πληροφορηθήκαμε για την πρόσφατη απόφασή σας βάσει της οποίας η
επιβίβαση των επιβατών θα πραγματοποιείται μόνο από την μπροστινή πόρτα των
λεωφορείων. Άλλη μια αιφνίδια απόφαση, που δεν σας τιμά. Δυστυχώς και αυτή τη φορά
κρίνατε «τυχαία» ότι η ενημέρωσή μας δεν είναι απαραίτητη. Χωρίς συνεννόηση, καμία
απόφαση δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Δίχως προγραμματισμό, με περίσσεια
αστοχία ενεργειών, ξανά εις βάρος του επιβατικού κοινού και των εργαζομένων, προβαίνετε
στην λήψη αποφάσεων επιεικώς πρόχειρων και ερασιτεχνικών, γεγονός που δεν σας τιμά εκ
του ρόλου σας.
Δεν μπήκατε καν στο κόπο να σκεφτείτε, ότι απόρροια της απόφασής σας θα είναι η
κορύφωση των καθυστερήσεων στα δρομολόγια και επομένως η ταλαιπωρία των επιβατών.
Ειδικότερα στις λεωφορειακές γραμμές με αυξημένη επιβατική κίνηση, η κατάσταση θα
εκτραχηλιστεί με επιβάτες αγανακτισμένους, να ξεσπούν στους οδηγούς ενώ η πιθανότητα
πρόκλησης ατυχήματος αποκτά πλέον μεγαλύτερο ποσοστό πιθανοτήτων.
Εμείς ως εργαζόμενοι που σεβόμαστε τους επιβάτες και στοχεύουμε στην ασφαλή και όσο
γίνεται πιο αξιόπιστη συγκοινωνία, δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τους επιβάτες, δεν θα τους
ταλαιπωρήσουμε επειδή το θέλετε εσείς, αλλά ούτε θα μετατραπούμε εμείς οι οδηγοί ξανά
σε «πολυμηχανήματα» των προχειροτήτων σας.
Όταν αξιωθείτε να εξασφαλίσετε τις κατάλληλες προϋποθέσεις, τόσο σε επάρκεια οδηγών
όσο και σε λεωφορείων, προκειμένου να μην παρατηρείται σε καθημερινή βάση η τόσο
κάκιστη λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών και επομένως τα αραιά δρομολόγια και οι
πολύωρες αναμονές επιβατών, τότε και μόνο τότε μπορείτε να το ξανασκεφτείτε.
Σας καλούμε για την ΑΜΕΣΗ άρση της απόφασής σας.

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                  Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΙΟΡΙΚΗΣ          ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΣΚΟΥΛΟΣ
 
Top