ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΡΜΠΑ!

Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ... κ. ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ(!!!)  ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ!!!

ΝΕΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΤΟΥ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΡΜΠΑ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΑΙΓΑΛΙΩΤΕΣ....

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΡΜΠΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΙΟΙΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΟ...

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΛΥΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝΕΙ Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΤΟΥ Δ. ΜΠΙΡΜΠΑ ΣΟΦΙΑ  ΚΟΡΜΕΤΖΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΣΚ ΟΤΑ(ΣΥΡΙΖΑ)

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΔΗΜΑΡΧΕΣΣ(ΤΡ)Α....ΚΑΙ ΕΧΕΙ... ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΡΜΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ...

ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;;

ΕΤΣΙ ΔΙΟΙΚΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΞΑΔΕΡΦΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥ ΦΙΛΕΣ  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΑΙΓΑΛΙΩΤΙΚΟΣ ΛΑΟΣ...

ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ ΤΟΥ...

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ κ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΜΕΣΟ:
Αξιοπρεπής, ήπιων τόνων και με ευθύ και σαφή λόγο, ο δημοτικός σύμβουλος της διοίκησης του δήμου Αιγάλεω κ. Κώστας
 Χατζηκώστας εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτηση του από την επιτροπή αθλητισμού του δήμου Αιγάλεω και εσκεμμένα αφήνει αιχμές για "κάποιους" που αποφασίζουν μόνοι τους.

Α.Τ: Κύριε Χατζηκώστα, τι σας οδήγησε στην παραίτηση από την επιτροπή αθλητισμού;

Κ.Κ:  Είναι μια παραίτηση διαμαρτυρίας και αξιοπρέπειας. Δεν ερωτούμαι για τίποτα, αποφασίζουν κάποιοι από μόνοι τους…Δεν έχει καμία λογική  να είμαι στην επιτροπή και όχι μόνο να μη γνωρίζω τις αποφάσεις, να μην μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά να τα μαθαίνω από φίλους και ανθρώπους που είναι μέσα στον αθλητισμό!

Α.Τ: Πριν παραιτηθείτε ενημερώσατε τον δήμαρχο κ. Δημήτρη Μπίρμπα;

Κ.Κ:  Όχι! Είμαι στο Δ.Σ. από την αρχή της διοίκησης του. Πάνω από 2,5 χρόνια! Δεν με ενημερώνει κανείς και δεν βρίσκω το λόγο να ενημερώσω . 
Κάνουν ενέργειες που εγώ τις μαθαίνω εκ των υστέρων, από τα καφενεία και γενικότερα τους φίλους συνδημότες! Το θεωρώ ντροπή! Τη στιγμή που είμαστε επιτροπή θα πρέπει να ερωτώμεθα και να δίνουμε γνώμη όλοι μας…
Εγώ δεν έχω ερωτηθεί ΠΟΤΕ αυτά τα 2,5 χρόνια! Είμαστε μια επιτροπή επιλεγμένοι από το δήμαρχο, ισότιμοι αλλά όπως σας είπα δεν έχω ερωτηθεί ποτέ!
Η παραίτηση μου αποτελεί ένα είδος αντίδρασης και διαμαρτυρίας, που δηλώνει ότι έχω πράγματα να προσφέρω από αυτή τη θέση και να γνωρίζουν οι άνθρωποι που με εμπιστεύθηκαν με την ψήφο τους ότι είμαι παρών,  μπορώ να βοηθήσω στο δήμο και πρέπει να έχω λόγο.

Κ. Χατζηκώστα είσαστε πολλά χρόνια δημοτικός σύμβουλος πρώτη φορά αντιδράτε τόσο έντονα δημόσια;

Κ.Κ:  Ναι είμαι εκλεγμένος με 3 διαφορετικούς δημάρχους αναφέρω τον κ. Μυστακόπουλο, τον κ. Καρδαρά και τώρα με τον κ Μπίρμπα
Είμαι για Πέμπτη φορά δημοτικός σύμβουλος, δίνω τον αγώνα μου από οποιαδήποτε θέση γιατί αγαπώ την πόλη μου και σέβομαι τους ανθρώπους που με έχουν εμπιστευθεί τόσα χρόνια, επίσης σας ευχαριστώ που μου δίνετε την ευκαιρία να επικοινωνήσω με όλους όσους ενδιαφέρονται για τη γνώμη μου και αγαπούν το Αιγάλεω
Για το ρεπορτάζ
Ανδρέας Τασόπουλος
 
Top