Για το bullying που έχει υποστεί αλλά και την απώλεια του πατέρα του που τον έχει συγκλονίσει μίλησε ο Ολυμπιονίκης Ιωάννης Μελισσανίδης, στην εκπομπή Έλα Χαμογέλα" ενώ περιέγραψε και τη στιγμή κατάκτησης του χρυσού στους Ολυμπιακούς Αγώνες: "Ανακάλυψα ότι υπάρχει οδός με το όνομά μου πριν από τρεις εβδομάδες αν και υπάρχει 17 χρόνια" είπε ο Ιωάννης Μελισσανίδης. Περιέγραψε τη στιγμή το πρώτο χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο στην ιστορία της ελληνικής γυμναστικής στις ασκήσεις εδάφους και έχω ακόμη το ρεκόρ ως ο νεότερος στην ιστορία της ελληνικής γυμναστικής και στους τρεις νεότερους της παγκόσμιας ιστορία της γυμναστικής Ξύπνησα με τεράστια διάθεση, έκανα την προσευχή μου , έβαλα τις μουσικές μου Θεοδωράκη, Χατζιδάκι, Μαρία Κάλλας, όλους τους τιτάνες της ελληνικής μουσικής και είπα πάμε να δώσουμε τη δική μας τιτανομαχία. Κρατώ το αυθεντικό μετάλλιό μου σε θυρίδα γιατί κάποιοι αθλητές έπεσαν θύμα κλοπής. Ανακάλυψα ότι έχω το μικρόβιο της γυμναστικής στα 7".
Για το bullying που έχει υποστεί είπε: "Ποιος άνθρωπος δεν έχει υποστεί bullying; Δεν αφήνεις να σε κοροϊδέψουν, δεν μάσησα, τους μάσησα, ποιος έχει δικαίωμα να σου πει ποιον θα αγαπήσεις ή ποια θα αγαπήσεις, ποιοι είστε εσείς που θα πείτε ποια ή ποιον θα αγαπήσει ένα παιδί;" ενώ για την απώλεια του πατέρα του σημείωσε: "Πριν από πέντε μήνες πέθανε ο πατέρας μου είναι πολύ βαθιά η απώλεια, αφιερώνω αυτήν τη συνέντευξη στον πατέρα μου".
 
Top