Νέο έγγραφο που έστειλε το Σωματείο Εργαζομένων του νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» προς το ΕΚΑΒ αποκαλύπτει το χάσμα των δυο πλευρών στον τρόπο αντιμετώπισης των...

επειγόντων περιστατικών, αλλά και την ανάγκη να υπάρξει καλύτερος συντονισμός στη διαχείριση των ασθενών.



Στο έγγραφο, που κοινοποιείται στο ΕΚΕΠΥ (Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας) Β. Ελλάδος, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στο «Παπαγεωργίου» επισημαίνουν τις διαφωνίες τους σχετικά με το πώς διαχειρίζονται τα επείγοντα περιστατικά τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, τονίζοντας ότι πουθενά δεν προβλέπεται το ασθενοφόρο να λειτουργεί ως... ταξί όπως συμβαίνει συχνά.



Το Σωματείο παραθέτει παραδείγματα διακομιδής περιστατικών που θεωρεί ότι η διαχείρισή τους έγινε «με απαράδεκτο τρόπο». Μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι θεωρείται «απαράδεκτο να διακομίζεται 88χρονη από την Καλαμαριά προς την ορθοπαιδική του «Παπαγεωργίου», ενώ στα μόλις 4χλμ. εφημερεύει η αντίστοιχη –εξαιρετική- του Αγίου Παύλου». Σε άλλη περίπτωση, σύμφωνα με τα στοιχεία του Σωματείου, 23χρονη από την Τούμπα διακομίστηκε στο «Παπαγεωργίου» επειδή το ζήτησε η ίδια η ασθενής και παρόλο που το κέντρο «έδινε» διακομιδή στο παθολογικό του «Αγίου Παύλου», ενώ 89χρονος διακομίστηκε για μια ακτινογραφία στο «Παπαγεωργίου» ενώ βρισκόταν σε απόσταση 5 χιλιομέτρων από «Αγιο Παύλο».



Οι εργαζόμενοι του «Παπαγεωργίου» κλείνουν την επιστολή τους ζητώντας από το ΕΚΑΒ να προβεί άμεσα σε ενέργειες, στα πλαίσια του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του, τονίζοντας ότι «επιφυλασσόμεθα για κάθε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να προστατευτούμε αλλά και να προστατέψουμε αυτούς που υπηρετούμε».



Πηγή

 
Top