«Ο Θάνος Μικρούτσικος είναι ένας από τους πιο σημαντικούς συνθέτες της γενιάς όλων αυτών. Ένας άνθρωπος που κατάφερε να μιλήσει και στους νεότερους. Αυτή η ποίηση, ο τρόπος ο ηλεκτρισμένος, ο ηλεκτρικός, που κατάφερε να μελοποιήσει όλους αυτούς τους σπουδαίους ποιητές και αυτό νομίζω τον έκανε πάρα πολύ δημοφιλή» είπε η Ελένη Τσαλιγοπούλου στην εκπομπή "Έλα Χαμογέλα".

«Κάποια στιγμή με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει: “Έχεις κάτι μαζί μου;”. Του λέω: “Θάνο τι εννοείς; Όχι”. Μου λέει: “Το γράμμα μου δεν το πήρες;”. “Ποιο γράμμα σου Θάνο; Δεν πήρα ποτέ κανένα γράμμα”. Μου λέει: “Πέταξα ένα γράμμα κάτω από την πόρτα σου”. "Σοβαρά το λες; Και δεν το πήρα ποτέ;". Στο γράμμα έγραφε τα συναισθήματά του για μένα, τα οποία μου τα είπε λίγο, κάπως ζορισμένα, γιατί δεν ήθελε να τα λέει με λόγια. Ο αγαπημένος όλων μας...» αποκάλυψε η γνωστή τραγουδίστρια.

Πηγή βίντεο: gossip-tv.gr

 
Top