Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το αιματηρό επεισόδιο που σημειώθηκε σε κατάστημα εστίασης στα Διαβατά Θεσσαλονίκης.

“Η παρέα είχε καταναλώσει αρκετό αλκοόλ. Ετοιμάστηκαν να φύγουν και τους πήγα τον λογαριασμό και δεν ήθελαν να πληρώσουν. Καβγάδισαν μεταξύ τους και επειδή δεν ήθελα αυτό να γίνεται μέσα στο μαγαζί τους είπα ‘σας παρακαλώ βγείτε έξω’. Τότε χτύπησαν εμένα και μαχαίρωσαν τον γιο μου. Ο γιος μου τους είπε μόνο για τον λογαριασμό, δεν τους είπε κάτι άλλο”, είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1, η μητέρα του 31χρονου που δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι.

“Λυπάμαι πάρα πολύ για αυτό που έγινε, για τον γιο μου. Ο λογαριασμός ήταν 105 ευρώ και εγώ τους είπα να δώσουν 100 ευρώ. Το παιδί μου είναι λίγο καλύτερα. Υποβλήθηκε σε επέμβαση, δέχτηκε τρεις μαχαιριές... Να πιάσουν τους δράστες και να τους τιμωρήσουν”, πρόσθεσε.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

 
Top