“Για τον Κωνσταντή μου η σημαία ήταν ο θεός του. Ο Κωνσταντής κάθε χρόνο με δικά του χρήματα σημαιοστόλιζε το χωριό μας. Έφερνε υλικά από τη Θεσσαλονίκη κρυφά και έφτιαχνε σημαίες. Τόσο περήφανος ήταν για αυτόν τον ματωμένο τόπο μας”, λέει η μητέρα του Κωνσταντίνου Κατσίφα που έπεσε νεκρός από τα πυρά της αλβανικής αστυνομίας ανήμερα της 28ης Οκτωβρίου.

“Το μόνο που αποζητώ είναι να έρθει να με πάρει, να είμαι μαζί του. Παρακαλάω την Παναγία να πάω κοντά του, να τον βρω. Όμως θα κάνω υπομονή μέχρι να μεγαλώσει η κορούλα του, η Βασιλική, που την είχε κορώνα στο κεφάλι του” αναφέρει μιλώντας στην Espresso η κ. Βασιλική Κατσίφα και προσθέτει:

“Το παιδί μου το παρακολουθούσαν εδώ και πέντε χρόνια. Και πέντε μέρες πριν τον σκοτώσουν παρακολουθούσαν τις κινήσεις του. Πήγαινε, δούλευε και ερχόταν. Δεν μας άφηνε καθόλου μόνους. Είχε αγάπη για το χωριό μας, για τη Βόρειο Ήπειρο. Κάθε φορά που ερχόταν, έφερνε κρυφά και σημαίες”.

Αναφερόμενη στη 13χρονη εγγονή της εξηγεί ότι ήταν η μεγάλη αδυναμία του 35χρονου ομογενή. “Την κορούλα του τη λάτρευε. Τρελαινόταν. Γιατί και εκείνος παιδί ήταν όταν έγινε πατέρας, μόλις 19 ετών. Η γυναίκα του ήταν 17 ετών από την Κρήτη, την οποία υπεραγαπούσε και εκείνη. Την είχαμε και την έχουμε σαν κόρη μας ακόμα και σήμερα. Πηγαίναμε όλοι μαζί στον Πόρο, που είναι το άλλο μου παιδί, και κάθε καλοκαίρι κάναμε όλοι μαζί τα μπάνια”.

Μιλώντας για όσους της συμπαραστάθηκαν δηλώνει ευγνωμοσύνη. “Θέλω να στείλω ένα μήνυμα σε όλο τον Ελληνισμό, να έχουν την υγεία τους και την ευχή μου για τη συμπαράσταση που μου έδειξαν και μου δείχνουν. Είμαι υποχρεωμένη σε όλους τους Έλληνες”.

Πηγή πληροφοριών: Espresso

 
Top