Στην αποχώρηση της Μέγκι Ντρίο από το Greece’s Next Top Model αναφέρθηκε η Μικαέλα Φωτιάδη.

«Έχει σπάσει η τριάδα μέσα στο σπίτι, όμως είμαι σίγουρη ότι όταν τελειώσει το παιχνίδι θα ξαναενωθούμε. Άλλωστε οι δυνατές φιλίες μένουνε. Εννοείται πως με στενοχώρησε πάρα πολύ που έφυγε η Μέγκι, δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω. Ήθελα να φανώ δυνατή μπροστά της γιατί κι εκείνη δεν έκλαιγε, μου έλεγε “μην κλάψεις να είσαι δυνατή εγώ θα είμαι καλά έξω από το σπίτι θα βρω τον εαυτό μου”, όμως εγώ λύγιζα συνέχεια κι έκλαιγα. Ένιωσα λες κι έφυγε η αδερφή μου από το σπίτι και μία πολύ θετική μου δύναμη», ανέφερε η Μικαέλα και πρόσθεσε:

«Πιστεύω πως θα είναι πιο χαρούμενη εκτός σπιτιού θα βρει τον εαυτό της, δεν ήταν ο εαυτός της. Η Μέγκι δεν μπορεί την πίεση, την διπροσωπία κι όλα αυτά που γίνονται. Είχε θέματα με την Αμανατίδου και τρελαινόταν συνέχεια δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί στις φωτογραφίσεις της. Η Μέγκι με την Αμανατίδου είχαν κάποια προηγούμενα, από πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Γιατί η Αμανατίδου μιλούσε άσχημα πίσω από την πλάτη της και η Μέγκι δεν σηκώνει και πολλά, οπότε γινόταν έξαλλη».

Πηγή: gossip-tv.gr

 
Top