ΤΑ ...ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ VODAFONE ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΤΕ! 

Συμπληρώνεται σχεδόν μια εβδομάδα με τη βλάβη -λόγω δικτύου του ΟΤΕ- στη σταθερή τηλεφωνία και internet από Vodafone πλευρά. Αφού έγιναν οι καβγάδες των προηγούμενων ημερών, περιμένουμε σήμερα Δευτέρα "το αργότερο" να έχει γίνει η αποκατάσταση. Ατελείωτες ώρες αναμονής για να βρεις μια άκρη. Κι όταν σταματάει το ...ρομπότ του τηλεφωνικού κέντρου, οι περισσότεροι υπάλληλοι -κατόπιν εντολής προφανώς- είναι σαν "τον Άννα με τον Καϊάφα". Από την κ. Καπελέρη στην κ. Σαββίδου κι από εκεί στον κ. Θανάσα και στον κ. Δημητρόπουλο "που είναι ο υπεύθυνος για το θέμα". Αντε να ...εμφανιστεί κι αυτός.
Τέλος πάντων, περνούν και οι "δύο εργάσιμες ημέρες" που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχει λυθεί το πρόβλημα, έρχεται και η Δευτέρα αλλά ...τζίφος. "Μόλις ολοκληρωθεί σήμερα ένας ακόμη έλεγχος από το συνεργείο του ΟΤΕ στην περιοχή σας θα λυθεί κα το πρόβλημα" απαντά ένας από αυτούς. "Λες;" σκέφτεσαι αναθαρρώντας. Να που όμως εντοπίζεις ως ...ντετέκτιβ που είναι το συνεργείο του ΟΤΕ. Από εκεί εχουν φύγει ωστόσο άπαντες. Ένα χαρτί υπάρχει που λέει CNF και το τηλέφωνο 6972919605. Και η κ. Ελευθερία Σιδηροπούλου που εκ μέρους του συνεργείου υπεργολάβων απαντά, σου λέει ότι η βλάβη θα διορθωθεί "τις επόμενες ημέρες".
Το ψέμα και η κοροϊδία, όπως καταλαβαίνετε, πάει σύννεφο από όλους τους....
Νέος γύρος τηλεφωνημάτων και οργής. Και η μάχη συνεχίζεται....
Andreas Kapsambelis
 
Top