Χρυσό βραβείο απέσπασε η Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης για την Καμπάνια Λανσαρίσματος στα Σελφ Σέρβις ExcellenceAwards 2018.

Η Χρυσή Ζύμη, που βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενή χρονιά στον συγκεκριμένο θεσμό, λάνσαρε για πρώτη φορά στην κατηγορία των καταψυγμένων ζυμών μία πίτα αυθεντική, χωρίς φύλλο, την Μπατζίνα, και τη σύστησε στο κοινό τον Ιανουάριο του 2018, μέσα από μία πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας που ταξίδεψε το κοινό σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Με ένα τηλεοπτικό σποτ που ξεχώρισε τον φετινό χειμώνα αλλά και με socialmedia περιεχόμενο, παρουσία στα πιο αγαπημένα περιοδικά, sites & foodblogs, με ένα χιουμοριστικό ραδιοφωνικό σποτ και έναonlinegame, οι καταναλωτές γνώρισαν τη μοναδική πίτα χωρίς φύλλο, μέσα από το κεντρικό μήνυμα «Κάθε σπίτι έχει τη δική του Μπατζίνα, από την Χρυσή Ζύμη!»

Η ελληνικότητα, η παράδοση αλλά και η καινοτομία που αποτελούν θεμελιώδεις αξίες της πρώτης μάρκας στην ελληνική αγορά που λάνσαρε καταψυγμένες πίτες, επικοινωνήθηκαν μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια, δημιουργώντας συναισθηματική σύνδεση με το κοινό και μεταφέροντας γνώριμες εικόνες της ελληνικής παράδοσης.

Χρυσή Ζύμη. Δεν έτυχε...Πέτυχε!

Μάθετε περισσότερα εδώ:

www.xrisizimi.gr | fb/xrisizimi | Instagram/xrisizimi

O κ. Νίκος Ιμιρζιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, Sales Promotion Center απονέμει το βραβείο στην Marketing Manager της Χρυσής Ζύμης, κα Ελευθερία Καμπά.

 
Top