Μία νέα μαρτυρία έρχεται στο φως της δημοσιότητας για την υπόθεση της εξαφάνισης της 37χρονης εγκύου, Ντέσι Ιλίεβα, τα ίχνη της οποίας χάθηκαν στις 2 Μαΐου στο Ρέθυμνο, ενώ τέσσερις μέρες μετά βρέθηκε απαγχονισμένος ο 45χρονος σύντροφος και πατέρας του αγέννητου παιδιού της.

Μία γυναίκα η οποία γνώριζε εδώ και χρόνια τον 45χρονο και τον τελευταίο καιρό είχε γίνει φίλη και με την 37χρονη, μιλώντας στο cretapost.gr, ανέφερε ότι από την στιγμή που έμαθε για την εξαφάνιση της Ντέσι Ιλίεβα ήξερε ότι κάτι κακό της είχε συμβεί.

"Τον 45χρονο τον γνωρίζω πολλά χρόνια. Πρώτα γνώρισα εκείνον και μετά την Ντέσι. Από την ώρα που έμαθα για την εξαφάνιση της Ντέσι ήξερα ότι κάτι κακό είχε συμβεί αλλά όταν έμαθα και για την αυτοκτονία του 45χρονου τότε ήμουν 100% σίγουρη ότι έχει κάνει κακό", είπε η φίλη του ζευγαριού.

"Για την εγκυμοσύνη δεν ήξερα από την αρχή. Ο 45χρονος κάποια στιγμή που βρεθήκαμε μου είπε ότι η Ντέσι ήταν έγκυος. Εκείνη άργησε να μου το πει. Απ’ ότι καταλαβαίνω φοβόταν να μου το πει γιατί δεν ενέκρινα την σχέση της με τον 45χρονο. Την μάλωνα πολλές φορές λέγοντάς την να φύγει από εκείνον. Ήταν 30 Απριλίου όταν μου είπε η Ντέσι ότι ήταν έγκυος. Την ρώτησα αν είναι έτοιμη να μεγαλώσει μόνη της το παιδί αυτό γιατί ο 45χρονος δεν πρόκειται να την βοηθήσει. Τότε μου είπε ότι είχε συζητήσει με την μητέρα της και ότι θα το κρατούσε. Ήταν πολύ αποφασισμένη και χαρούμενη. Κανονίσαμε να βρεθούμε την επόμενη ημέρα να μου πει από κοντά τα νέα της αλλά και κάποια προβλήματα που είχε με τον 45χρονο επειδή την ενοχλούσε και της ζητούσε χρήματα κι εκείνη τον έδιωχνε. Ωστόσο, την επόμενη ημέρα εξαιτίας του ότι ήμουν εκτός Ρεθύμνου δεν βρεθήκαμε" ανέφερε η γυναίκα και σημείωσε:

"Την εξαφάνιση της Ντέσι την έμαθα στις 4 Μαΐου όταν μου το είπαν κοινοί γνωστοί μας στο καφέ που συχνάζαμε όλοι μαζί. Τον 45χρονο δεν τον είδα εκείνες τις ημέρες ωστόσο μου είπαν ότι ήταν πολύ αγχωμένος. Την Κυριακή, την ημέρα της αυτοκτονίας, πήρα τηλέφωνο τον 45χρονο στις 7:02 το απόγευμα. Έψαχνα την Ντέσι και ήθελα να τον συναντήσω για να δω αν ήξερε κάτι. Σήκωσε το τηλέφωνο και του είπα ότι ήμουν στο καφέ που συχνάζαμε καλώντας τον να έρθει. Εκείνος δεν είχε καλό σήμα και μου είπε ότι ήταν στο χωριό. Μετά κόπηκε η γραμμή. Στις 8 παρά τέταρτο μας πήραν τηλέφωνο και μας είπαν ότι αυτοκτόνησε", δήλωσε η φίλη του ζευγαριού τονίζοντας ότι από εκείνη τη στιγμή ήταν σίγουρη ότι ο 45χρονος είχε κάποια σχέση με την εξαφάνιση της Ντέσι.

"Ήμουν 100% σίγουρη ότι κάτι κακό είχε κάνει στην Ντέσι. Για αυτό και ξεκίνησα τις έρευνες. Είμαι σίγουρη ότι δεν πήγαν ποτέ για φαγητό σε καμία ταβέρνα. Γνωρίζω τους ανθρώπους σε εκείνη την περιοχή και μίλησα με τους ιδιοκτήτες των εστιατορίων. Κανένας δεν είδε ούτε τον έναν, ούτε τον άλλον. Ο γιος του 45χρονου γνώριζε για την σχέση του πατέρα του με την Ντέσι. Έκαναν και οι τρεις παρέα. Τους είχα δει που έβγαιναν είτε σε καφέ είτε σε μπαρ της περιοχής. Το παιδί δεν ξέρω αν γνώριζε για την εγκυμοσύνη. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι αμέσως μετά την αυτοκτονία του πατέρα του έκανε μία ανάρτηση στο facebook που μας ενόχλησε λιγάκι. Δεν ήξερε για ποιον λόγο είχε αυτοκτονήσει ο πατέρας του και νόμιζε πως τον ανάγκασαν να κρεμαστεί, ότι κάποιος τον πίεσε. Είχε αναρτήσει μία έκφραση του τύπου 'σύντομα θα δούμε ποιος είναι πιο γρήγορος, εγώ ή οι σφαίρες μου'. Τότε είχα μιλήσει μαζί του και τον ρώτησα ποιον απειλεί. Μου είπε ότι δεν ήξερε για την εξαφάνιση την Ντέσι και τι είχε συμβεί με τον πατέρα του. Τότε του ζήτησα να κατεβάσει την ανάρτηση γιατί φοβήθηκαν οι γονείς της Ντέσι και την κατέβασε", πρόσθεσε η φίλη του ζευγαριού.

Πηγή πληροφοριών: cretapost.gr

 
Top