"Ζήτω το αιδοίο"
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας
http://nikosklitsikas.gr/


Έγραφε ο Φρίντριχ Ένγκελς στον Καρλ Μαρξ, πριν από σχεδόν 150 χρόνια, τον Ιούνη του...
1869,
μεταξύ άλλων πως "Οι παιδεραστές έχουν αρχίσει να μετριούνται μεταξύ τους και ανακάλυψαν ότι είναι δύναμη στο κράτος... Εσύ και εγώ είμαστε τυχεροί που, λόγω ηλικίας, δεν έχουμε φόβο να πληρώσουμε σε είδος τους νικητές.... Αλλά οι νέοι;... Το σύνθημα θα είναι τώρα Guerre aux cons, paix aus trous-de-cul [πόλεμος στα αιδοία, ειρήνη στις κωλοτρυπίδες]..." (Η ομοφυλοφιλία, ο Ένγκελς και οι «αριστεριστές»…).
Άραγε οι κλασικοί του Μαρξισμού μπορούσαν να διανοηθούν -ή είχαν ικανότητες Πυθίας;- ότι αυτό έγινε χθες πράξη στην πρωτεύουσα του Λατίου (Lazio) της Ιταλίας, την πόλη της Λατίνα, την Ευρωπαϊκή Ένωση του ευρώ και των "δημοκρατικών κατακτήσεων";

Χθες λοιπόν, στη Λατίνα διεξήχθη η καρναβαλική παρέλαση "Gay Pride". Ένας πολίτης είχε αναρτήσει από ημέρες στο μπαλκόνι του σπιτιού του ένα πανό με την επιγραφή "Ζήτω το μ@υνί" (W la fica). Χθες, ημέρα της παρέλασης του "Gay Pride" δέχθηκε την "επίσκεψη" των αρχών κι οι καραμπινιέροι με μια αστυνομική επιχείρηση τον υποχρέωσαν να κατεβάσει το πανό, σύμφωνα με τον "αντιρατσιστικό" νόμο, που όπως και στην Ελλάδα μιας κι είναι υποχρεωτική Ευρωπαϊκή Οδηγία προς τις εθνικές νομοθεσίες, περιλαμβάνει και το αδίκημα της "ομοφοβίας".
Ο γενναίος Ιταλός πολίτης και φουλ ερωτευμένος με την σύντροφό του, δήλωσε στα τοπικά ΜΜΕ:
"Δεν είμαι ομόφοβος. Θέλησα να διακηρύξω το σεξουαλικό μου προσανατολισμό. Κατανοώ ότι η επίμαχη λέξη [μουνί] προκαλεί βαθύτατα, αλλά απόψε [στο gay pride] τι θα συναντήσουμε; Δεν έχω κι εγώ το δικαίωμα να εκφράσω ελεύθερα τη δική μου σεξουαλική προτίμηση; Η πράξη μου είναι προκλητική για να υπογραμμίσω πως ζούμε σε έναν κόσμο πλούσιο σε υποκρισίες. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός ομοφυλόφιλου κι ενός ετερόφυλου; Καμία! Γιατί πρέπει να κατασκευάζουμε μειονότητες; Οι σεξουαλικές προτιμήσεις είναι προσωπική υπόθεση. Γιατί να γίνει διαδήλωση ομοφυλόφιλων; Το σημερινό πολιτικό, κοινωνικό και πολιτιστικό σύστημα είναι προκλητικό και μας καθοδηγεί στην ομοφοβία. Εγώ δεν είμαι ομόφοβος και για την ισότητα των 'φύλων' θέλησα να εκφράσω έτσι την άποψή μου. Δυστυχώς η δική δυνατότητα ελευθερίας για να εκφράσω τη δική μου θέση κράτησε πολύ λίγο και με ανάγκασαν να αφαιρέσω το πανό. Σε μια χώρα που αυτοχαρακτηρίζεται ελεύθερη και κυρίαρχη, αυτό που συνέβη μου φάνηκε πολύ παράξενο...".
Στο χώρο της "οπισθοδρομικής" αριστεράς, αυτούς που χαρακτηρίζουν "σταλινικούς" κι ενάντιους στα προτάγματα της "νέας μεταρρυθμιστικής και δικαιωματικής ευρωπαϊκής αριστεράς", το θέμα έλαβε κωμικές διαστάσεις κι έγινε viral-τρολάρισμα, στην ορολογία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με
κύριο σύνθημα: "Εδώ γ@μ@@ν αρσενικούς και συ γυρεύεις νύφη".
Βέβαια το πρόβλημα παραμένει. Τους ετερόφυλους ή ετεροσεξουαλικούς, άνδρες και γυναίκες, αυτούς που επιλέγουν ως σεξουαλική συμπεριφορά, την ερωτική έλξη κι επαφή μεταξύ ατόμων του αντίθετου φύλου, ποιος θα τους προστατεύσει;
Οι ετερόφυλοι δεν έχουν κι αυτοί το δικαίωμα της "περηφάνιας";

...και η χθεσινή καρναβαλική παρέλαση του gay pride στη Λατίνα είχε κεντρικό σύνθημα: "ο έρωτας δεν μισείτε", αλλά μάλλον όταν είναι ομοφυλοφιλικός.
Έτσι οι "διεθνιστές" της "μεταρρυθμιστικής αριστεράς" μαζί με την πεφωτισμένη δεξιά οικοδομούν τον "ευρωπαϊκό πατριωτισμό" (δες: Να ζεις σημαίνει να είσαι Αντάρτης...), ότι πιο χυδαίο, σοβινιστικό, εθνικιστικό και νεοναζιστικό φαινόμενο "κυκλοφορεί" στον πλανήτη.
Τουλάχιστον στην Ελλάδα έχουμε προχωρήσει περισσότερο στο θέμα και δεν είχαμε σημαντικές παρεκκλίσεις στα δικά μας πολιτιστικά δρώμενα gay pride υπερηφάνειας:


Σχετικά:
 
Top