Συγκλόνισε στο αντίο της στη Νανά Καραγιάννη η φίλη της, Αφροδίτη Υψηλάντη.

Οι δύο γυναίκες είχαν καταπληκτική σχέση. Περνούσαν πολλές ώρες της ημέρας μαζί με το αντίο της στο προφίλ της στο Facebook να συγκλονίζει.

Αναλυτικά την ανάρτηση:

"Νανού.... Νανού...Νανού... Με κορόιδεψες πάλι... Δεν το πιστεύω ότι δεν θα σε ξαναδώ.... Γιατί μπουμπούκα μου? Ποιος θα μου λέει τα ψεματάκια σου "Ναι έφαγα βρε...Μην ανησυχείς.... Ναι πήρα τα χάπια μου...Μην ανησυχείς... " Ολο "ναι" μου έλεγες και νόμιζες πως σε πίστευα... Αυτό σε ευχαριστούσε... Και τώρα? Ποιος θα με κοροιδεύει?

Ποιος θα μου φέρνει το φρέσκο τσουρεκάκι απ΄το φούρνο, γιατί όπως έλεγες "εγώ με άδεια χέρια δεν έρχομαι σπίτι σου"? Γιατί Νανού μου?

Μάλλον πλάκα μου κάνεις... Ετσι δεν είναι?

Θα σε βρω και θα τα "πούμε" από κοντά.... Ησουν μοναδική ψυχή... Ησουν η φίλη που όλες ήθελαν να είχαν δίπλα τους...

Και κει που πας να προσέχεις ή μάλλον,να τους προσέχεις!

Ματάρες μου, καλό δρόμο" !

Δείτε την ανάρτηση:

 
Top