Λοιπόν Αννούλα Διαμαντοπούλου πριν ενάμιση χρόνο με έσυραν στην οδό Ακαδημίας μέρα μεσημέρι με χτυπησαν και μου πήραν κινητό και λεφτά ...Πήγα στο τμήμα κατέθεσα μήνυση και πήγα σπίτι μου χωρίς μια δεν είχα το προνόμιο το δικό σου που σου έδωσε λεφτά ο Πρέσβης και φοβήθηκες μόνη σου με όλες τις φυλές, εξάλλου εσύ είσαι γαλαζοαιματη τι σαν εμένα είσαι που με κάλεσε ο εισαγγελέας στο αστυνομικό τμήμα Εξαρχείων να ανακαλέσω την μήνυση κατά της Τασίας ; Χαρείτε λοιπόν την γυναίκα που φοβάται τις φυλές .....,.......Ειμαι για τρεις μέρες καλεσμένη στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία του Βερολίνου.Χθες το απόγευμα στο Μέτρο απο το αεροδρόμιο στην Πόλη έχασα την τσάντα μου....όσοι το ζήσανε ξέρουν το αίσθημα..χωρις χαρτιά χωρις ενα ευρώ χωρις γυαλιά μεςα σε ενα βαγόνι με όλες τις φυλές του πλανήτη γύρω σου....Θελω να ευχαριστήσω το Γιαννη Ξύδα απο το Ελληνικό προξενείο που έφτασε επι τόπου με τόση ευγένεια και προθυμία και με έβγαλε απο το αδιέξοδο.Κατάλαβα δε πως αυτο ειναι πια μερος της ζωής του αφου πολυ συχνά αντιμετωπίζει παρόμοια περιστατικά.Αυτη η συμπεριφορά του δημοσίου λειτουργού που δεν κοιτά ωράριο που δεν εκδικείται για όσα ο ίδιος περνά που δίνει πρόθυμα και ανθρώπινα τη βοηθειά του ..μας δίνει Ελπιδα .Γιαννη σ ευχαριστω πολυ...όπως βεβαίως και τον Πρέσβυ κ. Δασκαρόλη για το άμεσο ενδιαφέρον του .
Και βέβαια...Αθηνα Πανούτσου άμεση παρέμβαση και στη Γερμανία.
 
Top