«Ο καρκίνος χτύπησε κι εμένα και την αδερφή μου, το πάλεψα σκληρά, δεν άντεχα να μεγαλώσουν τα παιδιά μου χωρίς μάνα», δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη της στον Alpha η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Φώφη Γεννηματά.

«Είπα θα το παλέψω. Πέρασαν εννέα χρόνια και είμαι εδώ», συμπλήρωσε η κα. Γεννηματά, η οποία δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην προσωπική της ζωή, στον πατέρα της, αλλά και στο πολιτικό σκηνικό.

Για τον πατέρα της και όσα της λείπουν από εκείνον, η επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης υπογράμμισε: «Μου λείπουν… όλα από τον πατέρα μου, η ζεστασιά, η αγκαλιά, το χαμόγελο, το μυαλό, η ανθρωπιά, ο παππούς που χρειάζονταν τα παιδιά μου. Μέσα σε επτά μήνες έχασα και τους δύο γονείς μου».

«Τρέχω σαν τον... Βέγγο», είπε επίσης η κα. Γεννηματά, όταν δέχθηκε ερώτηση για το πώς είναι η καθημερινότητα της για να απαντήσει σε ερωτήσεις τόσο για τα παιδιά της όσο και για τους δύο γάμους της.

«Έχω τρία παιδιά, 19, 12,5 και 11. Δυο κορίτσια κι ένα αγόρι. Η ισορροπία στην προσωπική μου ζωή με γεμίζει για να κάνω ό,τι κάνω. Η Αιμιλία σπουδάζει στη Γλασκώβη αρχιτεκτονική. Παντρεύτηκα τον πρώτο μου σύζυγο πολύ μικρή, στα 22, δεν ξέρω καν πώς το έκανα αυτό. Ήμασταν μαζί από φοιτητές», σημειώνει η κυρία Γεννηματά.

Όσο για τον δεύτερο σύζυγό της υπογράμμισε: «Ήταν έρωτας. Ο Ανδρέας είναι οδοντίατρος, εγώ έχω θέμα με τους οδοντιάτρους. Όταν τον πρωτογνώρισα και μου είπε τι δουλειά κάνει, είπα "είναι δυνατόν;"».

Στο σχόλιο της για τον Αλέξη Τσίπρα υπογράμμισε: «Δυστυχώς απογοήτευση και λέω δυστυχώς γιατί είναι νέος άνθρωπος και θα περίμενες να φέρει φρεσκάδα. Αρκέστηκε να πάρει το πιο παλιό από το πιο παλιό».

Ενώ για τον Πάνο Καμμένο, υπογράμμισε ότι «δεν είναι κατάλληλος άνθρωπος για τη θέση στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Χρειάζεται αποφασιστικότητα και όχι ψευτοπαλικαρισμοί για να αντιμετωπίσουμε τον Ερντογάν».

Όσον αφορά στον Παύλο Πολάκη, «Είναι στο υπουργείο Υγείας ο Παύλος Πολάκης; Μπορεί κανείς να πει ότι αυτός ο άνθρωπος είναι στο υπουργείο Υγείας; Το ότι ξαφνικά εμφανίστηκε με ασθενείς και νοσηλευτές σε διαφορετικά νοσοκομεία και χειρουργεί, όλα αυτά τον καθιστούν υπουργό;

Δείτε τη συνέντευξη της κα. Γεννηματά στον Alpha:

 
Top