Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής παραδέχθηκε πως δεν είναι υπερήφανος για την ψήφιση των μέτρων που περιλαμβάνονταν στο πολυνομοσχέδιο.

«Ποιος μπορεί να είναι υπερήφανος;» απάντησε οΠαναγιώτης Κουρουμπλής ερωτηθείς από τον δημοσιογράφο Τάκη Χατζή στον ΣΚΑΪ, ενώ στη διευκρινιστική ερώτηση «τότε γιατί τα ψηφίσατε;» ανέφερε: «Δεν είχαμε άλλη επιλογή…».

«Αυτή η κυβέρνηση πήρε πάνω της αυτή την επιλογή ξέροντας ότι ρισκάρει το πολιτικό της μέλλον συνδέοντας αυτή την επιλογή με την μείωση του χρέους, την ποσοτική χαλάρωση, την έξοδο στις αγορές και τη μείωση της επιτροπείας» τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και πρόσθεσε: «Όλα αυτά που είπα σε συνδυασμό με τα δύο χρόνια που έχουμε μπροστά μας που πρέπει να αποδείξουμε πόσο αποτελεσματικοί και ευρηματικοί είμαστε, θα αποδειχθούν στο τέλος της τετραετίας».

«Ο ελληνικός λαός, αν κρίνει ότι δεν είμαστε στο επίπεδο που πρέπει, θα μας στείλει στα αζήτητα, όπως έστειλε τους προηγούμενους» σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Είχαμε δύο επιλογές: Ή να ρίξουμε την κυβέρνηση και να δραπετεύσουμε ή να πάρουμε πάνω μας αυτή την επιλογή. Μια επιλογή που δυστυχώς στο ζήτημα των συντάξεων και του αφορολόγητου δεν είχαμε στήριξη από πουθενά. Ήταν δύσκολη απόφαση. Εμείς πήραμε την ευθύνη» επισήμανε ο Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Ο κ. Κουρουμπλής κλήθηκε να σχολιάσει και τη δήλωση του βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Θανάση Παπαχριστόπουλου ότι είναι θέμα λίγων ημερών, ίσως μιας βδομάδας, να βγει η χώρα οριστικά από το τούνελ.

«Πιανόμαστε από μία φράση…», απάντησε και ξεκαθάρισε: «Όχι, δεν συμφωνώ… Εγώ είμαι ο Κουρουμπλής. Κρινόμαστε όλοι κι εσείς κι εγώ…».

Ο υπουργός επέρριψε ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση της χώρας στις προηγούμενες κυβερνήσεις σημειώνοντας: «Να ρωτήσετε αυτούς που έφεραν τη χώρα σ’ αυτή την καταστροφή».

«Εσείς δεν ήταστασν βουλευτής του ΠΑΣΟΚ;» ρωτήθηκε ο κ. Κουρουμπλής, για να απαντήσει: «Εγώ ήμουν πάντα εσωκομματική αντιπολίτευση. «Αναλαμβάνω τις ευθύνες μου…», είπε, μετά από επίμονες ερωτήσεις.

 
Top