Μέσω συνέντευξής του στην εφημερίδα Espresso ο Σταύρος Θεοδωράκης δίνει συνέχεια στην κόντρα του με τον Λάκη Λαζόπουλο...







Ο γνωστός καλλιτέχνης στην επιστολή με την οποία αρνήθηκε την πρόταση που του έγινε από τον Αλέξη Τσίπρα για το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ άλλων επιτέθηκε και στον επικεφαλής του Ποταμιού, αφήνοντας αιχμές περί διαπλοκής.



Ο Σταύρος Θεοδωράκης από τη μεριά του είπε: «Είμαι φίλος του Κανάκη, του Καλαμούκη, του Μητσικώστα, του Βουλαρίνου, του Ζαχαριάδη, του Γιαννακίδη, του Περρή. Μερικοί δεν το ξέρουν ότι είναι φίλοι μου, αλλά είναι. Ο Λαζόπουλος δεν κάνει πια σάτιρα. Κάνει πολιτική προπαγάνδα και μάλλον χοντροκομμένη».



Παράλληλα, στη συνέντευξή του στην Espresso τόνισε ακόμη: «Δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά γιατί είμαι δυσλεκτικός. Ακόμη και τώρα δεν μπορώ να κάνω πολλαπλασιασμό. Προσθέτω. Ούτε και μου άρεσε η Έκθεση γιατί ήμουν και είμαι ανορθόγραφος. Και γράφω πιο εύκολα κεφαλαία παρά πεζά. Η Ιστορία μού άρεσε, η Γεωγραφία και η Χημεία κάποιες χρονιές. Έπαιζε μεγάλο ρόλο και ο δάσκαλος. Αν με ενέπνεε, τον παρακολουθούσα. Αλλιώτικα, χάζευα».

 
Top